کد خبر : 1074
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹

امام جمعه رشتخوار:

تلاش‌‌ها برای مشارکت حداکثری در انتخابات باشد

تلاش‌‌ها برای مشارکت حداکثری در انتخابات باشد
امام جمعه رشتخوار گفت: امروز سخت‌گیری شورای نگهبان در موضوع تایید صلاحیت‌ها بخاطر هدر نشدن زحمات و خون شهدای عزیز است، در بحث انتخابات مشارکت حداکثری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، مراقب باشیم، در این مسئله خطا نکنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چهل ماه نیوز؛ حجت‌الاسلام حسن جهانشیری امام‌جمعه رشتخوار ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی ابن ابی‌طالب (ع) رشتخوار با تبریک گرامیداشت دهه فجر، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران ما در اوج اقتدار است و پرچم ایران همواره بالا است، ما باید قدردان این نظام و انقلاب باشیم.

وی با اشاره به موضوع پراهمیت انتخابات پیش‌رو در کشور، بیان داشت: در موضوع انتخابات باید نماینده انتخاب شود که قوی و کارآمد باشد، نماینده نباید برنامه‌اش خلاصه و فقط در منطقه کوچک باشد، همیشه دست‌پر و حرفی برای گفتن داشته باشد، مدافع آرمان‌های انقلاب باشد، غیر آن باشد خیانت است.

حجت‌الاسلام جهانشیری در ادامه همین مطلب با اشاره به ویژگی‌های نماینده اصلح، تصریح کرد: نمایند باید خستگی‌ناپذیر باشد، با امکانات مختصر جهادی عمل کند، درصحنه و در بین مردم باشد، آگاه به نیازهای جامعه باشد، به فکر جوانان عزیز ما باشد و بصیر هوشمند باتدبیر و با برنامه در امور باشد، اهل اجرای عدالت و مبارزه با بی‌عدالتی، دنبال آرمان‌ها باشیم، دوری از منفعت‌های شخصی و حزبی، نباید اهل‌معامله باشد، پایبند به اقتصاد مقاومتی باشد.

 

امام‌جمعه رشتخوار در ادامه یادآور شد: امروز سخت‌گیری شورای نگهبان در موضوع تایید صلاحیت‌ها برای زحمات و خون شهدای عزیز است و اینکه این زحمات هدر نرود، در موضوع مشارکت حداکثری در انتخایات اهمیت موضوع بسیار بالاست، حواسمان باشد در این مسئله خطا نکنیم.

وی با اشاره به موضوع پراهمیت مسکن ملی در شهر رشتخوار با گلایه از عدم همکاری برخی از شهروندان برای رفع مشکلات زمین مسکن جوانان، تصریح کرد: در موضوع قصه پر غصه مسکن ملی در رشتخوار، متأسفانه همکاری به آن‌گونه که لازم است در رشتخوار در حوزه مسکن نشده است، موانعی در سطح شهرستان جلوی پای مسئولان در موضوع مسکن ملی است، که نیازمند همکاری مردم است، مردم و افراد که امکان واگذاری دارند برای پیشرفت شهر و منطقه و علی‌الخصوص جوانان همکاری لازم را داشته باشند.

انتهای خبر/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.