کد خبر : 1001
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۹:۱۰

فرماندار رشتخوار:

تشکیل ایران مقتدر از برکات انقلاب است

تشکیل ایران مقتدر از برکات انقلاب است
فرماندار رشتخوار گفت: امروز ثمره ۴۵ ساله عمر پر برکت انقلاب‌اسلامی تشکیل یک ایران مقتدر‌ و عزتمند و معرفی آن به دنیا بوده است.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «چهل ماه نیوز» حسین باهوش در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن گرامیداشت ۴۵ سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار داشت: این ایام‌الله یادآور روزهای حماسی و به‌یاد ماندنی از دوران بسیار ارزشمند و پر افتخار دهه‌فجر سال ۵۷ است.

فرماندار رشتخوار در ادامه، افزود: ایام‌الله دهه‌فجر فرصت مغتنمی است که برای بار دیگر دوران پیروزی انقلاب اسلامی را برای دانش‌آموزان عزیز یادآوری کنیم.

وی در ادامه، یادآور شد: امروز ثمره ۴۵ ساله عمر پر برکت انقلاب‌اسلامی تشکیل یک ایران مقتدر‌ و عزتمند و معرفی آن به دنیا بوده است.

نماینده عالی دولت در رشتخوار، اظهار کرد: دیپلماسی عزتمندانه که امروزه در ایران اسلامی وجود دارد، مرهون زحمات و تلاش‌های خیلی از عزیزانی می‌باشد که امروز در بین ما نیستند و نباید فراموش شود.

وی در ادامه مطلب، بیان کرد: این شهدای عزیز بودند که از جان و مال و خانواده‌های خود برای حفظ ایران اسلامی گذاشتند و ماندگار شدند.

باهوش با تاکید بر اینکه امروز مهم‌ترین تلاش ما در راستای حفظ حرمت خون شهدا باید باشد، تصریح کرد: امروز همه مدیون خون شهدای عزیز هستیم، اگر آزادی‌و‌آزادگی و کشوری مقتدر داریم، از برکت خون شهدای والامقام است و با مسائلی همچون؛ تحصیل، رعایت عفاف و حجاب، امر به‌معروف و نهی از منکر می‌توانیم آن را حفظ کنیم.

فرماندار رشتخوار با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه دانشگاهی، تاکید کرد: یک کار شاخصی که در حوزه دانشگاه پیام نور در سال گذشته اتفاق افتاد این بود که سهمیه کنکور سراسری را ارتقاء و از سهمیه شهرستان خواف جدا کردیم و در شهرستان رشتخوار دانشگاه پیام نور را با ۴۵۰ دانشجو احیا کردیم،  که این یک سند افتخار‌ علمی برای شهرستان و جامعه دانشگاهی و حوزه تعلیم‌و‌تربیت است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.