کد خبر : 729
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳

فرماندار رشتخوار:

خط انتقال اصلی آب در بخش جنگل وصل می‌شود

خط انتقال اصلی آب در بخش جنگل وصل می‌شود
فرماندار رشتخوار گفت: انشالله هفته آینده خط انتقال اصلی آب بخش جنگل وصل و وارد مدار خواهد شد.

حسین باهوش فرماندار رشتخوار ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رشتخوار در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س)، بیان داشت: راهبرد سلامت انتخابات، امنیت، مشارکت حداکثری و راهبرد رقابت سالم، در سر لوحه کار باید قرار گیرد، خدمت به مردم سرلوحه کار همه ما باید در انتخابات پیش‌رو باشد.

وی با تاکید بر اینکه هدف ما ایجاد فضای مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو است، اظهار داشت: باید ذر شرایطی که دشمن در تلاش برای ایجاد و القای ناامیدی برای پیشبرد اهداف خود است، ما با خدمت بی‌منت در کنار مردم باشیم و در راستای ایجاد فضای پر شور نشاط انتخاباتی  نیز کار کنیم.

باهوش با تاکید بر اینکه تمام چشم دشمنان القای یاس و ناامیدی است، تصریح کرد: دشمن پیوسته تلاش می‌کند  تا مردم در انتخابات مشارکت نکنند، ما باید امروز امید آفرینی کنیم.

فرماندار رشتخوار با اشاره به اینکه امروز مهمترین مولفه در کشور نعمت امنیت است، یادآور شد: امنیت امروز کشور را ما مرهون تلاش‌های نیروی نظامی و انتظامی و شهدای عزیز مدافع امنیت هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استخر شنا رشتخوار تا قبل از سال جدید انشالله به بهره‌برداری خواهد رسید، بیان داشت: در حوزه تسهیلات اشتغال‌زایی ۶۷.۸ درصد از میزان تعهد اشتغال شهرستان رشتخوار دنبال شده است، که باید با تلاش مسئولان و دستگاه‌های مرتبط این عدد در کمترین زمان تغییر و افزایش پیدا کند.

نماینده عالی دولت در رشتخوار با اشاره به اینکه باید دستاوردها، برای مردم، بیان شود، اظهار داشت:۹۰ کیلومتر زیر سازی شبکه با تلاش اداره آب و فاصلاب، بنیاد علوی و بنیاد برکت داشته‎‌ایم، در خبری خوش برای اهالی عزیز شهر جنگل نیز اعلام می‌کنیم، انشالله هفته آینده خط انتقال اصلی آب شهر جنگل نیز وصل خواهد شد.

انتهای خبر/

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.