کد خبر : 689
تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۳۹

در ادامه خدمت جهاد آبرسانی در رشتخوار صورت گرفت؛

لوله‌گذاری یک کیلومتری خط انتقال آب در روستای دریز رشتخوار

لوله‌گذاری یک کیلومتری خط انتقال آب در روستای دریز رشتخوار
مدیر آب و فاضلاب شهرستان رشتخوار گفت: با مشارکت خیر بزرگ آبرسان کار عملیات بیش از ۱۰۰۰ متر لوله‌گذاری خط انتقال آب در روستای محروم و کوهستانی درریز رشتخوار انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری چهل ماه نیوز، میثم شریعت مدیر اداره آب و فاضلاب شهرستان رشتخوار در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما گفت:
در راستای اجرای پروژه های جهاد آب‌رسانی به روستاهای محروم استان خراسان‌رضوی و با مشارکت خیر بزرگ آبرسان حاج اکبر ابراهیمی در شهرستان رشتخوار کار عملیات بیش از ۱۰۰۰ متر لوله‌گذاری خط انتقال آب در روستای محروم و کوهستانی درریز رشتخوار انجام شد.

وی در ادامه افزود: این عملیات آب‌رسانی در حالی رقم خورد، که مردم این روستا مدت‌ها از تراکم اتفاقات و مشکل افت فشار بدلیل ترکیدگی و هدر‌رفت ناشی از فرسودگی لوله خط انتقال آب مخزن تا روستا رنج می‌بردند و نگاه ویژه مدیریت محترم عامل، مدیریت محترم دفتر جهاد آب که با ارسال لوله و اتصالات از محل اعتبارات این خیر بزرگ باعث شد، یکی از مشکلات بزرگ مردم این روستا تا حدود زیادی رفع گردید‌‌.

شریعت در ادامه یادآور شد: در حین انجام این پروژه که با مشارکت مردم، دهیاری و این امور انجام گردید، در مسیر اصلاح خط انتقال بیش از چهار مورد نشت نامرئی شناسایی گردید و به جهت اطمینان اتصال لوله ها از جوش الکتروفیوژن استفاده شد.

وی در پایان ازپیگیری‌های فرماندار شهرستان رشتخوار، بخشدار مرکزی و دهیاری روستای دریز بابت انجام مشارکت در اجرای این پروژه خدمت‌رسان تقدیر کرد.

انتها خبر/

برچسب ها : ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.