کد خبر : 685
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۲۵

امام جمعه رشتخوار:

دانش علمی دانشجویان در مسیر کمک به کشور باشد

دانش علمی دانشجویان در مسیر کمک به کشور باشد
امام جمعه رشتخوار گفت: دانشجویان باید با فکر و ایده و دانش علمی خود به کمک کشور بیایند و مشکلات پیش رو را از مقابل کشور بردارند.

به گزارش پایگاه خبری چهل‌ماه‌نیوز، حجت‌الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رشتخوار ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی‌ابن‌ابیطالب (ع) رشتخوار با تقدیر از زحمات فرماندهی اسبق سپاه ناحیه شهرستان رشتخوار جناب سرهنگ نامور و تبریک انتصاب فرماندهی جدید جناب سرهنگ فرستاده، با اشاره به سالروز آغاز جنگ تحمیلی توسط عراق بر علیه کشورمان، گفت: در دوران دفاع مقدس ما ۲۳۰ هزار شهید را تقدیم کردیم، تا بتوانیم از سرزمین نظام و ناموس خود محافظت کنیم، باید قدر‌دان این امنیت باشیم.

وی در ادامه با اشاره به پیشگامی نیروی انتظامی در برخورد با سارقان و مال‌خران در طرح امنیت محله، اظهار داشت: باید تعامل بین مردم و نیروی انتظامی برقرار باشد و مردم اطلاعات را در مورد هرگونه سارق و خرید و فروش اموال دزدی در اختیار نیروی انتظامی شهرستان قرار دهند.

امام جمعه رشتخوار در ادامه یادآور شد: دشمن به دنبال ایجاد خاورمیانه جدید طی سال‌های گذشته بود، اما الحمدلله ما می‌بینیم که این خواب‌های بیهوده آنها غیر قابل تعبیر بوده است، اسرائیل در عملیات طوفان الاقصی شکست سنگین و غیر قابل جبرانی را دریافت کرد، هم شکست نظامی و هم شکست فکری این شکست هیمنه پوشالی اسرائیل غاصب و آمریکای جنایتکار در هم شکست.

وی با تاکید بر مشخص بودن حقانیت موضوع فلسطین در دنیا در ادامه تصریح کرد: مردم در بیش از ۶۰ کشور دنیا امروز به خیابان آمدند و اقدامات جنایتکارانه نتانیاهو و اوباما در جنایت بر علیه مردم مظلوم فلسطین را محکوم کردند، امروز طرح عادی‌سازی روابط با اسرائیل با شکست مواجه شده و برگ برنده در دست جبهه مقاومت است.

حجت الاسلام جهانشیری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با بسیجیان، اظهار داشت: منطق بسیج مقاوم‌سازی حداکثری کشور در برابر تهدیدها است و این عامل تنها علل تشکیل بسیج توسط امام و معمار کبیر انقلاب بوده است.

وی در ادامه این مطلب عنوان داشت: امروز بسیج توفیقی است که نصیب هر کسی نمی‌شود، امروز جبهه مقاومت در واقع همان بسیج است.

خطیب نماز جمعه رشتخوار در ادامه در رابطه با موضوع انتخابات و اهمیت این موضوع نیز یادآور شد: مهمترین موضوع در انتخابات مشارکت حداکثری است، انتخابات ما امروز باید از سلامت و از امنیت کامل برخوردار باشد و یک رقابت ساده بین کاندیدها انجام بگیرد.

امام جمعه رشتخوار در ادامه با تبریک ۱۶ آذر ماه روز دانشجو نیز اظهار داشت: دانشجویان باید با فکر و ایده و دانش علمی خود به کمک کشور بیایند و مشکلات پیش رو را از مقابل کشور بردارند.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 9 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.