کد خبر : 662
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۵:۲۲

عضو انجمن نسرا خراسان‌رضوی:

امپراتوری دروغ در برابر سواد رسانه‌ای شکست خورده است

امپراتوری دروغ در برابر سواد رسانه‌ای شکست خورده است
عضو انجمن نسرا خراسان‌رضوی گفت: موقعیت کنونی دشمن حکایت از شکست رسانه‌ای و ناامید شدن آنها از هزینه‌های میلیاردی در جنگ بر افکار دارد.

به گزارش پایگاه خبری چهل ماه نیوز، زهرا نورمحمدی مدرس سواد رسانه‌ای و عضو انجمن نسرا خراسان‌رضوی با اشاره به تلاش بیهوده دشمن و شسکت رسانه‌ای آنها طی سال‌های اخیر، گفت: در سال‌های گذشته رسانه‌های متعددی با پشتیبانی معاندین با اهداف خاص راه‌اندازی شد، که مهمترین هدف آن‌ها طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی برای ایجاد پدیده ناامید سازی در بین مردم ایران بود.

وی در ادامه افزود: تکنیک‌های رسانه‌ای دشمن سیاه‌نمایی، دروغ‌گویی و بزرگ‌نمایی در این رسانه‌ها بود، که هدف قشر خاکستری جامعه برای تغییر در نگرش، فرهنگ، عقاید و باورها و سبک زندگی اسلامی ایرانی بود.

 

این کارشناس مسائل رسانه‌ای یادآور شد: فضای مجازی همانگونه که یک ابزار مفید و کارآمد است، قطعا می‌تواند، موقعیت و مکانی مناسب برای دشمن و طراحی نقشه‌های آنها باشد، آنها با استفاده از این ابزار سبک زندگی و علایق مردم ما را می‌شناسند، و برای هر گونه ضربه‌ای از این اطلاعات استفاده می، کنند.

وی در ادامه افزود: یکی از شکست‌های رسانه‌ای دشمن شکست آنها در پروژه اختلاف‌افکنی بین قومیت‌های ایرانی بود، موضوعات مختلفی در این رابطه با کار رسانه‌ای در دستور کار رسانه‌های آنها قرار گرفته بود‌‌، اما در آخر منجر‌به شکست و آبرو‌‌ریزی برای آنها در بین مردم شد.

 

نورمحمدی در ادامه بیان داشت: امروز دیگر موضوعاتی همچون حجاب، ایجاد اختلاف بین قومیت‌های ایرانی، پروژه ضعیف‌ جلوه دادن ایران و جبهه مقاومت و قوی‌نشان دادن دشمن مثل موضوع اسرائیل و شکست اطلاعاتی آنها و دریافت ضربه مهلک از جبهه مقاومت در عملیات طوفان‌الاقصی و… همگی به شکست‌های پی‌در‌پی برای دشمن تبدیل شده و دروغ رسانه‌ای آنها را برای مردم برملا کرده است.

 

وی در پایان با تاکید بر اینکه ارتقای سواد رسانه‌ای در جامعه، شکست‌های بعدی دشمن را در جنگ رسانه‌ای به دنبال دارد، تصریح کرد: موقعیت کنونی دشمن اکنون قطعا حکایت از شکست رسانه‌ای و ناامید شدن آنها از هزینه‌های میلیاردی در جنگ بر افکار دارد، تغییر موقعیت رسانه‌ها اعلام ورشکستگی شبکه‌های ماهواره‌ای و…  بخشی از واقعیت حیات امروز رسانه‌های وابسته به دشمن است.

 

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.