کد خبر : 596
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۸:۵۴

فرمانده گروه جهادی شهید زین‌الدین:

هر سلاحی در تقابل با روحیه بسیجی، نابود‌ شدنی است

هر سلاحی در تقابل با روحیه بسیجی، نابود‌ شدنی است
فرمانده گروه جهادی شهید زین‌الدین گفت: با بسیجی بودن هر سلاحی نابود شدنی است و پشتوانه آن ولایتمدار بودن و استقامت است، که هر دو آن در وجود بسیجیان نهادینه شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «چهل ماه نیوز»؛ محمد حجازی فرمانده گروه جهادی شهید زین‌الدین دانشگاه افسری امام حسین(ع) تهران صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک گرامیداشت هفته بسیج در رشتخوار با گرامیداشت این هفته، گفت: با بسبجی بودن هر سلاحی نابود شدنی است و پشتوانه آن یک ولایتمدار بودن و دو استقامت است، که در وجود بسیجیان نهادینه شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه جنگ امروز یک جنگ شناختی است، بیان داشت: هدف دشمن در جنگ ترکیبی تغییر ادراک و اذهان است، آنها می‌دانند، واقعیت را نمی‌توانند تغییر دهد، اما ذهن را تغییر می‌دهند، در این جنگ ذهن عرصه جنگ شناختی است، دشمن بازی باخته را می خواهد، با جنگ بر اذهان به برد برای خود تبدیل کند.

فرمانده گروه جهادی شهید زین‌الدین یادآور شد: این را باید نوجوان، جوانان و مردم عزیز ما بدانند، دشمنی دشمن امروز بخاطر موضوعاتی همچون حجاب، هسته‌ای و موشکی در کشور ما نیست، دشمنی دشمن با ما این است، چون پرچم اسلام را بالا بردیم.

حجازی در ادامه افزود: بسیج نیروی قدرتمند است و در هرجایی که لازم بوده حاضر شده است، وابسطه به هیچ نهادی نیست، امروز به همت بسیجیان و مسئولان باید دستاوردها را بیان کنیم، و گوچکترین فرصت‌ها را از دشمن بگیریم، چرا که دشمن به دنبال تغییر در ذهنیت‌ها است.

وی با تاکید بر پمپاژ رسانه‌ای دشمن با اشاره به فعالیت بیش از ۱۶۸ سایت د رخارج کشور و بیش از ۸۱ رسانه ماهواره‌ای برای تلقین ناامیدی در ایران اظهار داشت: دشمن تمام توان خود را به میدان آورده تا بر اذهان تسلط پیدا کند و با استفاده از فضای رسانه‌ای با دروغ در حال ایجاد ناامیدی است.
انتهای خبر/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.