کد خبر : 542
تاریخ انتشار : جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵

فرمانده سپاه رشتخوار:

بسیج نهاد امید‌آفرینی و نماد مبارزه با استبداد داخلی و استکبار جهانی است

بسیج نهاد امید‌آفرینی و نماد مبارزه با استبداد داخلی و استکبار جهانی است
فرمانده سپاه رشتخوار گفت: بسیج نهاد امید‌آفرینی و نماد مبارزه با استبداد داخلی و استکبار جهانی است، بسیجی یعنی انسان‌هایی که هر چه توان در همکاری و همراهی دارند، به میدان می‌آورند.

حمیدرضا نامور فرمانده سپاه رشتخوار در جمع نمازگزاران و بسیجیان این هفته مسجد علی ابن ابی طالب ع با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج گفت: یکی از ضروریات تشکیل بسیج مستضعفین استفاده از توانمندی‌های بومی بود، در منطقه خاورمیانه با این همه جنگ در کشورهای مختلف کشور ما در امنیت کامل است و این را باید قدردان بسیج و نیروهای مردمی باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار همچنین در ادامه با اشاره به اینکه بسیج نهاد امید‌آفرینی و نماد مبارزه با استبداد داخلی و استکبار جهانی است، اذعان داشت: بسیج یعنی انسان‌هایی که هر چه توان در همکاری و همراهی دارند، به میدان می‌آورند، نقش بسیج در جنگ نرم و ترکیبی دشمن بی‌بدیل است، هدف دشمن حمله به دستاوردهای معنوی و اعتقادی است، باید مراقب تحرکات دشمن در بستر فضای مجازی جنگ نرم و ترکیبی باشیم.

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از کارکرد‌های بسیج بازدارندگی نظامی است، با نگاه به کشورهای که تفکر و توانمندی خود را بر اساس نیروهای بومی خود برنامه‌ریزی نکرده‌اند و کار نشده بود، این واقعیت وجود دارد که امروز وضعیت آنها دچار ناامنی است.

نامور در ادامه با تاکید بر اینکه ۴ دهه امنیت موجود در کشور قطعا مرهون تفکر بسیجی است، یادآور شد: صدور تفکر و گفتمان بسیج به کشورهای مقاومت را امروز می‌بینیم، که دمار از همه جهان‌خواران عالم در آورده است،  میبینیم گفتمان تفکر مقاومت با حضور نیروهای جبهه مقاومت عرصه را بر دشمن سخت کرده است.

وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) و تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ روحیه بسیجی، اذعان داشت: بسیجی بمانید، بسیجی ماندن در حوزه معنوی، اعتقادی و….  بسیجی بمانید، چرا که این لیاقت نصیب هرکسی نمی‌شود،  قدر خود را بدانید.

وی با اشاره به موجود بودن رد پای آمریکای جنایتکار در تمامی جنگ‌افروزی‌ها، امروز دنیا افزود: امروز پشت سر همه جنایتکاران عالم و همه جنایت‌ها در نقاط مختلف دنیا آمریکا است، باید با هوشیاری نقاط ضعف دشمن را بشناسیم و اسیر شبهات و دروغ‌های دشمن در فضای مجازی نشویم.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.