کد خبر : 539
تاریخ انتشار : جمعه ۳ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۳۵

امام جمعه رشتخوار:

اتحاد گروه‌های مقاومت، رژیم غاصب را مجبور به آتش بس کرد

اتحاد گروه‌های مقاومت، رژیم غاصب را مجبور به آتش بس کرد
امام جمعه رشتخوار گفت: درس بزرگی که امروز از مدرسه غزه می‌گیریم، آن است که امروز اتحاد گروه‌های مقاومت،  باعث مجبور شدن رژیم غاصب به اتش بس شد.

به گزارش چهل ماه نیوز،  حجت‌الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رشتخوار ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی‌ابن‌ابی طالب (ع) رشتخوار با اعلام تبریک خبر آتش بس در غزه، گفت: غزه امروز آوردگاه مبارزه تنها نیست، بلکه پروش دهنده انسان‌های بزرگ نیز است،  امروز غزه سرافراز است.

وی با تاکید بر اینکه امروز باید درس‌های را که از غزه میگیریم، به خوبی به خاطر پسپاریم، اذعان داشت: اسرائیل امروز با نفس مصنوعی زندگی می‌کند، و با حمایت جبهه مقاومت و مسلمانان انشالله به زودی زود نابود خواهد شد،
درس دیگر غزه درس وحدت و اتحاد است، اینکه باید بیاموزیم هوای هم را داشته باشیم، با اتحاد دشمن را منکوب کنیم.

حجت‌الاسلام جهانشیری در ادامه مطلب، افزود: درس بزرگی که امروز از مدرسه غزه می‌گیریم، آن است که امروز اتحاد گروه های مقاومت،  باعث مجبور شدن رژیم غاصب به اتش بس شد.

وی با تبریک هفته بسیج با اشاره به فرهنگ بسیجی در جامعه بیان داشت: تشکیل بسیج تحولی در جان‌ها به وجود آورد و انسان‌هایی که امروز در دامن خود دارد، باعث افتخار است.

امام جمعه رشتخوار در ادامه تصریح کرد: بسیجی نقطه ضعف دشمن را می‌شناسد، و با استفاده از نقاط ضعف دشمن و رفتن در آن مسیر به دشمن ضربات محلکی می‌زنند.

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از جنایات‌های رژیم غاصب حمله به بیمارستان‌های غزه بود، محاصره شدید اقتصادی معیشتی و… بمباران بیمارستان‌ها گویای جنایات رژیم غاصب، صهیونیستی است.

 

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.