کد خبر : 509
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۱۴

مسئول بسیج سازندگی ناحیه رشتخوار:

خدمت‌رسانی ۱۳۰ جهادگر در مناطق محروم رشتخوار

خدمت‌رسانی ۱۳۰ جهادگر در مناطق محروم رشتخوار
مسئول بسیج سازندگی ناحیه رشتخوار گفت: ۱۳۰ حهادگر از فعالان جهادی دانشکده امام حسین (ع) به مناسبت هفته بسیج  در مناطق محروم روستا‌های بخش جنگل رشتخوار به مدت ۱۲ روز به محرومین خدمت‌رسانی می‌کنند.

حمید زنگنه مسئول بسیج سازندگی ناحیه رشتخوار به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «چهل ماه نیوز»؛ با اشاره به فعالیت تیم جهادی در مناطق محروم بخش جنگل، گفت: این تیم در قالب ۱۳۰ نفر از فعالان جهادی دانشکده تربیت پاسداری امام حسین (ع)، با همکاری بسیج سازندگی ناحیه رشتخوار به مناسبت هفته بسیج  در مناطق محروم روستا‌های بخش جنگل شهرستان رشتخوار حاضر و به محرومین خدمت‌رسانی می‌کند.

وی در ادامه افزود: این تیم از فعالان جهادی دانشگاه امام حسین (ع) به مدت ۱۲ روز در مناطق کم برخوردار روستا‌های بخش جنگل حضور خواهند یافت.

وی یادآور شد: این گروه جهادی که اغلب دانشجو هستند؛ با تحمل رنج سفر از تهران در مناطق محروم این منطقه حضور یافته، تا خشتی بر خشت و آجری بر آجر گذاشته و نیازی از محرومان جامعه را رفع کنند.

زنگنه خدمات این افراد را در عرصه‌های گوناگون عمران و آبادانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی شرکت در طرح بازسازی واحد‌های مسکونی فرسوده، در معرض تخریب و تعمیر واحد مسکونی برای افراد کم بضاعت تحت پوشش کمیته امداد امام، مددجویان بهزیستی و عرصه‌های عام المنفعه در روستا‌ها و احداث و تعمیر اماکن عمومی برشمرد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه رشتخوار بیان داشت: بیشتر تمرکز و فعالیت این گروه‌ جهادی، مرمت و بهسازی منازل مسکونی افراد محروم و نیازمندان در بخش جنگل است.

وی افزود: این دانشجویان که از سراسر کشور در این دانشگاه حضور دارند، به صورت داوطلبانه به این منطقه آمده و به ارائه خدمات رایگان عمرانی خواهند پرداخت.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.