کد خبر : 469
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۴:۳۷

انتظاری چند ساله که همچنان ادامه دارد؛

۷ روستای بخش جنگل در انتظار تزریق گاز

۷ روستای بخش جنگل در انتظار تزریق گاز
انتظاری چندساله که با وجود تکمیل شبکه گازرسانی در روستای فاقد گاز بخش جنگل رشتخوار، همچنان با آغاز فصل سرما برای ۵۰۰ خانوار محروم ادامه دارد. 

به گزارش پایگاه خبری «صبح توس» انتظاری چندساله که با وجود تکمیل شبکه گازرسانی به ۷ روستای فاقد گاز بخش جنگل رشتخوار، همچنان در آغاز فصل سرما برای ۵۰۰ خانوار محروم جنگل ادامه دارد.

چند سالی است که ساکنین روستاهای آهنگران، چاه شور، علی‌نقی علیا، علی‌نقی سفلی، دو چاهی علیا و دو چاهی سفلی و روستای حوض‌کرم در بخش جنگل از نعمت گاز بی‌بهره‌اند.

طبق اعلام مسئولان شهرستان رشتخوار شبکه گاز‌رسانی در این روستاها هم‌اکنون تکمیل شده، اما همچنان در انتظار برای تزریق و اتصال گاز خانگی به منازل ساکنین در این ۷ روستا است.

سردی هوا و مشکلات مردم در روستاهای جنگل

حسن دلارامی از ساکنین روستای چاهشورک در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: با وجود سرد شدن هوا اما همچنان روستاهای باقی‌مانده و محروم از نعمت گاز فاقد گاز هستند، درخواست ما از مسئولان پیگیری هر چه سریع‌تر وصل شدن گاز به مناطق جنگل است.

وی با تاکید بر اینکه مردم هم‌اکنون از لحاظ تامین سوخت در شرایط سختی قرار دارند، بیان داشت: لطفا مسئولان رسیدگی جدی برای رفع مشکل گاز‌رسانی به ۷ روستای باقی مانده را داشته باشند.

مشکل تامین سوخت و گلایه مردم از عدم گازدار شدن شبکه

بخش‌زایی از ساکنین روستای چاهشورک بخش جنگل، بیان داشت: هم‌اکنون فصل سرما شروع شده و هنوز مشکل تهیه نفت در بین ساکنین روستاهای فاقد گاز بخش جنگل وجود دارد.

وی در ادامه افزود: ۷ روستای چاهشورک، آهنگران، علی‌نقی سفلی، علی نقی علیا، دوچاهی، حوض کرم، کوده خبری نیست، لطفا مسئولان جدی‌تر مسائل مربوطه به تزریق گاز در شبکه و گاز دار کردن المک‌های گاز در این روستاها را پیگیری کنند.

صف‌های طولانی نفت و کمبود سوخت وسایل گرمایشی

صادقی دیگر ساکن روستاهای فاقد گاز بخش جنگل رشتخوار با ارسال تصاویری از صف‌های طولانی نفت و مشکلات مردم، اظهار داشت:  هم‌اکنون مردم در صف‌های طولانی روزانه نفت برای تامین سوخت منازل در فصل سرما هستند، که خیلی از افراد را به دلیل انتظار برای وصل شدن گاز و جمع آوری وسایل گرمایشی نفتی یا فروش آنها در گذشته با مشکل مواجه کرده است.

شریفی ساکن روستای علی‌نقی در بخش جنگل رشتخوار در رابطه با مشکلات مردم در فصل سرما در موضوع وسایل گرمایشی عنوان داشت: تمام امکانات گاز‌دار شدن منازل انجام شده، اما گازی به شبکه خانگی تزریق نشده و این موضوع با آغاز فصل سرما مردم را سر در گم کرده و تامین سوخت نفت اکنون در روستاها در حال پیگیری است.

تزریق گاز به شبکه کمتر از یک ماه

مهدی حسن زاده ریاست اداره گاز رشتخوار در گفت و گو با پایگاه خبری صبح توس گفت: مشکلات گاز انشالله با تحویل ایستگاه گاز چاهشورک در دست اقدام است، مردم نسبت به تکمیل گاز، کشی منازل خود اقدام کنند.

وی در ادامه افزود: در کمتر از یک ماه آینده تزریق گاز به شبکه در ۷ روستای بخش جنگل  انشالله انجام خواهد شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.