کد خبر : 389
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۷:۵۱

صبح امروز انجام شد؛

افتتاح چمن مصنوعی و خانه کشتی در بخس جنگل رشتخوار

افتتاح چمن مصنوعی و خانه کشتی در بخس جنگل رشتخوار
همزمان با هفته تربیت‌بدنی و ورزش صبح امروز با حضور قوچان‌نژاد معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی خانه کشتی شهدای شهر جنگل و چمن مصنوعی روستای علی‌نقی‌ علیا در این بخش افتتاح و بهره‌برداری شد.

 

به گزارش چهل ماه نیوز، هم‌زمان با هفته تربیت‌بدنی و ورزش صبح امروز با حضور جبار قوچان‌نژاد معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، فرماندار رشتخوار، امام جمعه و بخشدار جنگل و جمعی از مسئولین شهرستان و ورزشکاران، خانه کشتی شهدای شهر جنگل و چمن مصنوعی روستای علی نقی علیا در این بخش افتتاح و بهره‌برداری شد.

 

تشک کشتی این مجموعه ورزشی با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و رئیس اداره ورزش و جوانان تهیه شده است.

در این مراسم جبار قوچان‌نژاد معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان، قول اهدای ۵۰ توپ والیبال و تعدادی تور برای شهر و روستاهای بخش جنگل را داد.

در حاشیه این برنامه یک‌سری از مطالبات مردم جنگل که بیشتر در حوزه احداث زمین چمن مصنوعی شهر جنگل و ایجاد فضای ورزشی مناسب برای بانوان بود، مطرح شد.

افتتاح زمین چمن مصنوعی روستای علی نقی علیا جنگل 

در ادامه همچنین زمین چمن مصنوعی روستای علی‌نقی علیا جنگل با اعتبار ۱ میلیارد و یک‌صد و ۵۰ میلیون تومان با حضور حسین باهوش فرماندار رشتخوار، قوچان‌نژاد معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، امام جمعه و بخشدار جنگل، رئیس اداره‌ ورزش و جوانان و جمعی از مسئولان شهرستان افتتاح و بهره‌‌برداری شد.

 

قابل‌ذکر است این پروژه از محل اعتبارات دهیاری و زمین چمن توسط اداره ورزش و جوانان تأمین شده است.

فرماندار رشتخوار در حاشیه این مراسم، گفت: این خدمات و امکانات از برکت وجود نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده که در روستاهای کوچک‌مقیاس خیلی ارزشمند است، مردم عزیز می‌بایست قدردان این زحمات و خدمات باشند.

معاون مدیرکل ورزش و جوانان استان، در این مراسم قول اهدای ۵۰ دست لباس ورزشی و چند توپ فوتبال را به ورزشکاران نوجوان داد.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.