کد خبر : 373
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰

فرماندار رشتخوار:

مسئولان مالیاتی، نگاه مساعدت آمیز به موضوع مالیات‌ها داشته باشند

مسئولان مالیاتی، نگاه مساعدت آمیز به موضوع مالیات‌ها داشته باشند
فرماندار رشتخوار گفت: با وجود خشکسالی‌های اخیر در رشتخوار و کاهش بازدهی کشاورزی و توان مالی کشاورزان از مسئولان حوزه امور مالیاتی تقاضا داریم، نگاه مساعدت آمیز به موضوع مالیات‌ها داشته باشند.

به گزارش چهل ماه نیوز، حسین باهوش ظهر امروز در دیدار با شاکررضا مریدی مدیرکل امور مالیاتی استان خراسان رضوی، ضمن تقدیر و تشکر از تلاش‌های ارزنده مجموعه اداره امور مالیاتی رشتخوار، گفت: کارکردن در دستگاه‌های اجرایی به علت افزایش مطالبات مردمی بسیار سخت شده است.

وی افزود: باید نگاه مثبت‌اندیش به ارباب‌رجوع و مراجعه‌کنندگان داشته باشیم و مسئولان ادارات هم باید اقناع‌سازی لازم را داشته باشند.

باهوش با اشاره به بازدید اخیری که از اداره امور مالیاتی شهرستان انجام‌گرفته است، تأکید کرد: چند موضوع من‌جمله کمبود نیروی انسانی، عدم تکمیل و ساخت فضای اداری، نبود خودروی اداری و… از کمبودهایی بوده که به عینه در این اداره مشهود است.  

فرماندار رشتخوار در ادامه با اشاره به اینکه لازمه یک مدیریت خوب و کارآمد امکانات، انگیزه و علاقه نسبت به کار است، اظهار داشت: سال قبل در رشتخوار باتوجه‌به اینکه درصد اخذ مالیات‌ها تغییر کرد کسبه و بازاریان دچار مشکلات زیادی شدند که با جلسات توجیهی و پیگیری‌های متعدد اقناع‌سازی لازم انجام شد.

وی در ادامه بیان داشت: تا جایی که از لحاظ ضوابط قانونی خللی در کار ایجاد نشود تخفیفات لازم را برای کار مردم داشته باشید؛ زیرا دشمنان به دنبال ناکارآمد نشان‌دادن نظام و انقلاب هستند و تلاش می‌کنند، ناامیدی را در جامعه تزریق کنند.  

باهوش خاطرنشان کرد: با وجود خشکسالی‌های اخیر در شهرستان رشتخوار کشاورزی دچار چالش‌هایی شده است و با کاهش بازدهی محصولات کشاورزی توان مالی کشاورزان کاهش پیدا کرده است، لذا از مسئولان حوزه امور مالیاتی تقاضا داریم، نگاه مساعدت آمیز به   موضوع مالیات‌ها داشته باشند.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.