کد خبر : 362
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵

امام جمعه رشتخوار:

طوفان‌الاقصی هیمنه و قدرت نمایشی اسرائیل را در هم شکست

طوفان‌الاقصی هیمنه و قدرت نمایشی اسرائیل را در هم شکست
امام جمعه رشتخوار گفت: طوفان‌الاقصی هیمنمه رژیم غاصب اسرائیل را در یک جنگ اطلاعاتی و غافلگیرانه از دریا، زمین و هوا در هم شکست.

 

به گزارش چهل ماه نیوز، حجت الاسلام حسن خاکشور ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی ابن ابی طالب (ع) رشتخوار با تبریک انتصاب مدیریت جدید آموزش و پرورش رشتخوار؛ گفت: تاکید و خواسته ما بر تلاش مضاعف مسئولان آموزش و پرورش در کنار تحصیل بر موضوع پراهمیت تعلیم و تربیت است.

وی در ادامه در رابطه با موضوع زمین‌لرزه‌های اخیر رخ‌داده در کشور افغانستان؛ اظهار داشت: می‌طلبد مردم و مسئولان ما کمک‌های لازم را به کشور افغانستان به طور جدی داشته باشند؛ این اتفاق امروز در یک کشور مسلمان اتفاق افتاده و همه ما با تمام توان باید یاری‌گر آنها باشیم.

حجت‌الاسلام خاکشور در ادامه افزود: یکی از اتفاقات که جامعه مستکبر را مات و متحیر کرده است، مسئله فلسطین و طوفان الاقصی است، یک جنگ ترکیبی که از هر لحاظ نگاه به آن شود، یک جنگ  تمام عیار و غافلگیرانه به اذعان خود رژیم صهیونیستی است، اسرائیلی که امروز هیمنه و قدرتی به نمایش گذاشته بود با یک شکست اطلاعاتی در یک جنگ اطلاعاتی از دریایی زمینی و هوایی هیمنه خود را شکسته شده دید.

خطیب نماز جمعه موقت رشتخوار در ادامه در رابطه با علت رخ دادن عملیات طوفان‌الاقصی، تصریح کرد: بی‌احترامی به مسجد‌الاقصی بی‌احترامی به زنان در حال عبادات و بی‌احترامی با ورود اسرائیلی‌ها با سگ به مسجد‌الاقصی مهم‌ترین دلایل عملیات طوفان‌الاقصی بود.

وی در ادامه افزود: ضرباتی و لطمات جبران‌ناپذیری که مقاومت به پیکره رزیم غاصب اسرائیل وارد کرد، غیر قابل ترمیم است، با این طوفان که جوانان مقاومت انجام دادند، جایگاه اسرائیل جایگاه سابق نخواهد شد.

حجت الاسلام خاکشور با اشاره به موضوع بیکاری جوانان شهرستان رشتخوار در مجتمع فولاد آروند نوین این شهرستان، بیان داشت: وقتی دولت تمام توان خود را گذاشته که موضوع بیکاری را در جامعه کنار بگذارد، تعطیلی و بیکار شدن جوانان رشتخواری در مجتمع فولاد آروند نوین رشتخوار به دلیل مشکلات که قابل حل شدن است، دیگر امروز مورد انتظار نیست.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه بارها از این تریبون ائمه جمعه مشکلات مجتمع‌های فولادی در رشتخوار را بیان کردند، اظهار داشت: شرکتی که در مجاورت معادن خواف است و نتواند مواد اولیه مورد نیاز خود را تامین کند این موضوع غیر قابل قبول است، لذا تقاضای ما این است که همه هم و غم دولتمردان جلوگیری از بیکار شدن جوانان ما باشد، با این مشکلات اقتصادی باید مسئولان انقلابی عمل کنند، مسئولان استانی و مربوطه، نماینده محترم و مسئولان شهرستان همگی دست به دست هم دهند تا مشکل پیش‌آمده در سریع‌ترین زمان برطرف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.