کد خبر : 285
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵

وعده‌ای که با آغاز به کار پیمانکار طرح عملی شد؛

فعال‌ شدن پروژه نیمه‌تمام سایت اداری رشتخوار بعد از ۱۶ سال

فعال‌ شدن پروژه نیمه‌تمام سایت اداری رشتخوار بعد از ۱۶ سال
یکی از مهمترین پروژه‌های نیمه‌تمام در رشتخوار پروژه سایت اداری این شهرستان بود که بعد از گذشت ۱۶ سال با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان روند تکمیل آن مجدد از سرگرفته شد.

 

به گزارش چهل ماه نیوز، یکی از مهمترین پروژه‌های نیمه‌تمام در رشتخوار پروژه سایت اداری این شهرستان بود که بعد از گذشت ۱۶ سال با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان روند تکمیل آن مجدد از سرگرفته شد.

مهدی احمدی پیمانکار پروژه سایت اداری رشتخوار در گفت و گو با خبرنگار ما، گفت: بخشی از اعتبارات مورد نظر تخصیص پیدا کرده و کار هم‌اکنون از قسمت پشت‌بام ساختمان‌ها با بتن‌ریزی آغاز شده است، تا در فصل سرما کار در داخل ساختمان انجام و از سرعت بیشتری برخوردار شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به روند کار پیش‌بینی می‌شود کار اتمام طرح سایت اداری طی یک سال آینده به اتمام برسد.

حسین باهوش فرماندار رشتخوار در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: در گذشته این پروژه به صورت نیمه‌تمام رها و بسیار از ساختمان‌ها دچار خسارت سنگین شده بود اما امروز خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته شاهد فعال شدن مجدد سایت اداری رشتخوار با آغاز به کار پیمانکار پروژه بعد از گذشت ۱۶ سال هستیم.

وی در ادامه افزود: برای تکمیل پروژه سایت اداری رشتخوار هم‌اکنون اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده و آغاز و روند تکمیل آن طبق قول پیمانکار طرح حدود یک سال به طول خواهد انجامید.

باهوش با تاکید بر اینکه یکی از تلاش‌های دولت سیزدهم در شهرستان‌ها فعال کردن پروژه‌های نیمه‌تمام است، تصریح کرد: فعال شدن استخر نیمه‌تمام شنای رشتخوار از دیگر طرح‌های طولانی مدت در رشتخوار است که هم‌اکنون این طرح نیز با تعیین پیمانکار پس از برگزاری مناقصه تا ۱۸ شهریور ماه با اعتبار بالغ بر ۸ میلیارد تومان کار تکمیل آن آغاز خواهد شد.

نماینده عالی دولت در رشتخوار گفت: اعتبار ۲ میلیارد تومانی برای تکمیل کتابخانه نیمه تمام فتح اباد از دیگر اعتبارات اخذ شده امسال در راستای طرح ها و پروژهای نیمه تمام در شهرستان رشتخوار است.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.