کد خبر : 282
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳

فرماندار رشتخوار خبر داد؛

اعزام ۱۵کاروان پیاده از رشتخوار به حرم‌رضوی در ایام آخر صفر 

اعزام ۱۵کاروان پیاده از رشتخوار به حرم‌رضوی در ایام آخر صفر 
فرماندار رشتخوار گفت: ۱۵ کاروان پیاده از سطح شهرستان رشتخوار هم‌ز‌مان با ایام پایانی ماه صفر عازم حرم مطهر رضوی خواهند شد.

به گزارش چهل ماه نیوز، حسین باهوش فرماندار شهرستان رشتخوار صبح امروز در جلسه هماهنگی راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در رشتخوار، گفت:  سال‌به‌سال ارادت و محبت مردم نسبت به امام حسین (ع) بیشتر می‌شود، حرکت پیاده‌روی اربعین امروز یک حرکت بزرگ در جهان اسلام مبدل شده است.

وی با تأکید بااینکه راهبرد امروز دشمن این است که پیاپی و مستمر بحران‌آفرینی در منطقه ایجاد کند، افزود: گرچه تلاش دشمن مستمر ادامه داشته و دارد، اما این تلاش‌ها باوجود بصیرت و حضور مردم در سفر زیارتی اربعین نقش بر آب خواهد شد.

فرماندار رشتخوار در ادامه با اشاره به اعزام کاروان‌های پیاده از رشتخوار هم‌زمان با ایام رحلت رسول اکرم(ص)، شهادت امام رضا(ع)  و شهادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: ۱۵ کاروان پیاده از سطح شهرستان رشتخوار عازم حرم مطهر رضوی خواهند شد.

۵وی همچنین با توجه به میزبانی شهرستان رشتخوار در بحث کاروان‌های پیاده از شهرستان خواف و قائن یادآور شد: کاروان از شهرستان‌های هم‌جوار از رشتخوار عبور می‌کنند باید مورد استقبال گرم مسئولان قرار بگیرند.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.