کد خبر : 280
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

امام جمعه رشتخوار:

موضوع اشتغال جوانان نیازمند توجه بیشتری از سوی دولت و مسئولان است

موضوع اشتغال جوانان نیازمند توجه بیشتری از سوی دولت و مسئولان است
امام جمعه رشتخوار با تاکید بر تخلف برخی از کارآفرینان و عدم سرمایه‌گذاری اخذ شده در بحث اشتغال، گفت: امروز موضوع پراهمیت اشتغال جوانان نیازمند توجه بیشتری از سوی دولت‌مردان و مسئولان است.

 

به گزارش چهل ماه نیوز، حجت الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رشتخوار ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی بن ابیطالب علیه السلام رشتخوار با اشاره به موضوع پراهمیت اشتغال جوانان گفت: جوانان امروز در حوزه اشتغال نیازمند توجه بیشتری از سوی دولت و مسئولان هستند، برخی افراد کارافرین با دریافت وام‌های هنگفت متاسفانه سرمایه مورد نظر را در حوزه اشتغالی که باید هزینه شود، هزینه نمی‌کنند و وام‌های میلیاردی اخذ شده را گاها در حوزه ملک و املاک و سرمایه‌گذاری هزینه می‌کنند، این نیازمند برخورد و جلوگیری از سوی مسئولان است.

وی در ادامه با اشاره به سالروز اشغال‌گری انگلیس افزود: ما امروز باید ولایت‌مدار باشیم، رئیس علی دلاوری یک الگوی کامل ولایت‌مداری و یک الگوی کامل در برابر استعمال‌ستیزی است، ما امروز باید دشمن‌شناسی قوی داشته باشیم.

وی همچنین با تاکید بر نقشه و راهبردهای دشمن در منطقه، بیان داشت:  امریکای جنایتکار نمی‌خواهد خاورمیانه آرام باشد، همیشه به دنبال ناآرامی و به فکر منافع خود در منطقه است، امروز ما باید نسبت به اهداف دشمن بیدار و بصیر باشیم.

وی همچنین با تاکید بر بیان دستاوردها و تلاش‌های نماینده شهرستان‌های خواف و رشتخوار اظهار داشت:  نماینده محترم زحماتی زیادی کشیدن و توقع این است که زحمات نماینده با رسانه‌ای کردن آن دیده شود.

امام جمعه رشتخوار همچنین در رابطه با حرکت اربعین حسینی، یادآور شد:  حرکت اربعین حسینی یک حرکت عظیمی است که امروز دنیا را متحیر کرده است، نهضت عاشورای حسینی امروز سرچمشه نهضت‌های زیادی در راستای این حرکت الهی شده است، امروز فرهنگ همه ما باید حسینی باشد.

 

انتهای خبر /

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.