کد خبر : 276
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

همزمان با آخرین روز از هفته دولت؛

پلیس‌راه “رشتخوار_تربت‌حیدریه” افتتاح و بهره‌برداری شد

پلیس‌راه “رشتخوار_تربت‌حیدریه” افتتاح و بهره‌برداری شد
فرماندار رشتخوار، گفت: پلیس‌راه "رشتخوار_تربت‌حیدریه" با همت و کمک خیرین با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان در راستای کاهش تلفات جاده‌ای از امروز فعال و به مردم منطقه خدمت‌رسانی خواهد کرد.

 

به گزارش چهل ماه نیوز، صبح امروز در آخرین روز از هفته دولت، با حضور معاون امنیتی انتظامی خراسان رضوی و مدیر عامل پدافند غیر عامل استانداری مجموعه پلیس‌راه “رشتخوار_ تربت‌حیدریه” با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان با حضور جمعی از مسئولان محلی و استانی افتتاح و بهره‌برداری شد.

 

حسین باهوش فرماندار رشتخوار در حاشیه افتتاح این طرح گفت: مجموعه پلیس راه “رشتخوار_تربت حیدریه” در روستای عباس‌آباد فرامیشان رشتخوار با همت و کمک خیرین در راستای کاهش تلفات جاده‌ای فعال و به مردم منطقه خدمت‌رسانی خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه مسیر “رشتخوار_تربت‌حیدریه” به خواف یکی از مسیر‌های پرتردد استان با ثبت عبور روزانه  ۱۲۰۰ تریلی است، بیان داشت: تلاش و پیگیری نماینده محترم و مسئولان در رشتخوارری و خواف همواره تسریع در روند ساخت یاند دوم این شهرستان‌ها است، امیدواریم در کنار فعال شدن پلیس راه شهرستان به زودی شاهد افتتاح طرح دوباند شدن مسیر خواف و رشتخوار  با پیگیری مسئولان استانی و پای کار بودن شرکت‌های معدنی باشیم.

شهرستان رشتخوار با جمعیتی بالغ بر ۶۵ هزار نفر است که شغل اغلب مردم این شهرستان کشاورزی و دامپروری است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.