کد خبر : 1373
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷

نماینده خواف و رشتخوار:

جنایات صهیونیست‌ها عمر آنها را کوتاه‌تر می‌کند

جنایات صهیونیست‌ها عمر آنها را کوتاه‌تر می‌کند
نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: جنایات رژیم صهیونیستی باعث طولانی شدن عمر او نخواهد شد و یقیناً او را نابود خواهد کرد و خود اسرائیل با دست خودش امروز شرایط نابودی خودش را دارد نزدیک‌تر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری «چهل‌ماه نیوز»؛ حجت‌الاسلام علی اکبر احمدپور نماینده مردم شهرستان‌های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی و حمله حقیرانه این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه، اظهار داشت: این جنایت یک جنایت بسیار فجیع بود که انجام شد، یعنی رژیم غاصب صهیونیستی از جایی که بیشترین دشمنی و عناد رو با مسلمان‌ها و نظام اسلامی و به ویژه کشور عزیز ما و ایرانی‌های عزیز ما که پرچمدار اسلام هستند، دارند، این جنایت را مرتکب شدند.

وی در ادامه مطلب افزود: رژیم غاصب صهیونیستی خیال می‌کند که با انجام این جنایات و فاجعه‌ای که اتفاق افتاد از خشم و غضب مسلمانان رهایی پیدا می‌کند، در حالی که یقیناً اسرائیل غاصب جنایات و فجایعی که تاکنون انجام داده است، گریبانش را خواهد گرفت و به سزای اعمالش خواهد رسید.

نماینده مردم شهرستان‌های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه یادآور شد: ما این جنایت رژیم صهیونیستی را هم محکوم می‌کنیم و و هشدار می‌دهیم به رژیم اسرائیل که این جنایات باعث طولانی شدن عمر او نخواهد شد و یقیناً او را نابود خواهد کرد و خود اسرائیل با دست خودش شرایط نابودی خودش را دارد نزدیک‌تر می‌کند.

حجت الاسلام احمدپور در پایان افزود: انشاالله امیدواریم که هرچه زودتر اون روز فرا برسد و شر اسرائیل را کوتاه کنیم و این نظام پلید را از صفحه روزگار محو کنیم.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.