کد خبر : 1112
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

در ادامه طرح‌های دهه فجر؛

۳ طرح عمرانی، خدماتی در رشتخوار افتتاح شد

۳ طرح عمرانی، خدماتی در رشتخوار افتتاح شد
همزمان با گرامیداشت دهه مبارک فجر صبح امروز ۳ طرح عمرانی، خدماتی با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ۷۰۰ ميليون تومان در رشتخوار افتتاح و بهره‌برداری شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «چهل ماه نیوز»؛ همزمان با گرامیداشت دهه مبارک‌فجر صبح امروز ۳ طرح عمرانی، خدماتی با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ۷۰۰ ميليون تومان در رشتخوار افتتاح و بهره‌برداری شد.

افتتاح پروژه آسفالت معابر روستای آبنیه رشتخوار با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال


همزمان در راستای اجرای برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، صبح امروز پروژه ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع آسفالت معابر روستای آبنیه بخش مرکزی رشتخوار با اعتبار ۱۲ میلیارد ریال با حضور حسین باهوش فرماندار رشتخوار، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی و خدماتی افتتاح شد.
گفتنی است اعتبار این پروژه از محل اعتبارات ملی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده و زیرسازی و جدول گذاری آن با همکاری دهیاری و بخشداری مرکزی انجام شده است.

 افتتاح چمن مصنوعی روستای دولت آباد رشتخوار با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال

صبح امروز در ادامه برنامه های گرامیداشت دهه فجر، پروژه زمین چمن مصنوعی روستای دولت آباد رشتخوار با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال با حضور حسین باهوش فرماندار رشتخوار، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولان اجرایی و اهالی روستا افتتاح و بهره برداری شد.

شایان ذکر است این چمن مصنوعی بصورت مشارکتی از محل اعتبارات متوازن نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و با همکاری اداره ورزش و جوانان و زیرساخت آن توسط دهیاری و بخشداری مرکزی احداث شده است.
اعتبار هزینه شده توسط دهیاری ۷۰۰ ميليون تومان و اهدای چمن مصنوعی با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان بوده است.

افتتاح پروژه های طرح هادی روستای ملک آباد رشتخوار

صبح امروز ۳ پروژه طرح هادی (آسفالت معابر، سنگ فرش، جدول و کانیو) روستای ملک آباد با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی افتتاح شد.

فرماندار رشتخوار در این مراسم گفت: تاکید داریم مردم عزیز در انتخابات پیش‌رو که یکی از آزمون‌های سیاسی کشور و به مراتب شهرستان است حضور و مشارکت حداکثری داشته باشند و بار دیگر همچون حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک بگويند.

وی در ادامه افزود: مردم با آرای خود و انتخاب خود می توانند یک نماینده اصلح برای مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

باهوش با اشاره به اقدامات و عملکرد دولت در شهرستان عنوان کرد: یکی از خصیصه های دولت سیزدهم خدمتگزاری است و با رویکرد جهادی که مسئولان آن دارند، خدمات بسیار خوبی تاکنون در اختیار مردم شهرستان قرار گرفته است.

وی افزود: مسئولان تلاش کنند بر اساس وظایف خود مشکلات مردم را در اولویت قرار داده و حل نمایند.

قابل ذکر است ۲ هزار مترمربع از معابر روستای ملک آباد زیرسازی شده و در دست اقدام برای اجرای عملیات آسفالت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.