کد خبر : 1081
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

فرماندار رشتخوار:

امروز مهم‌ترین آزمون پیش‌روی ما انتخابات است

امروز مهم‌ترین آزمون پیش‌روی ما انتخابات است
فرماندار رشتخوار گفت: کاندیدها به برنامه‌ریزی ایجاد رقابت و تنور انتخابات را داغ کنند، امروز مهم‌ترین آزمون پیش‌روی ما انتخابات است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «چهل ماه نیوز»؛ حسین باهوش فرماندار رشتخوار ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته نماز جمعه رشتخوار در محل مسجد علی‌ابن‌ابی طالب(ع) این شهر با تبریک گرامیداشت چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به ارائه گزارشی از دستاوردها در دولت سیزدهم اشاره کرد و اظهار داشت: در دو سال گذشته کارهای خوبی در سطح شهرستان رشتخوار انجام و هم‌اکنون نیز در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه از هفته دولت حدود ۴ ماه گذشته به افتتاح طرح‌ها و پروژه‌ها در این شهرستان هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر اشاره کرد و یادآور شد: ۶۶ پروژه در دهه فجر امسال بااعتبار بالغ‌بر ۱۸۷ میلیارد تومان در بازه زمانی کوتاه ۴ ماهه به بهره‌برداری رسیده است.

فرماندار رشتخوار در ادامه تصریح کرد: خیلی از پروژه‌ها چندین سال است که راکد بوده است، باافتخار اعلام می‌کنیم که امروز ما در رشتخوار پروژه راکد نداریم، از ساختمان سایت اداری تا استخر شنا و کتابخانه فتح‌آباد و..  که با لطف و عنایت الهی صورت گرفته همگی امروز فعال‌شده است.

وی در ادامه افزود: امروز در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی کارهایی زیاد علی‌الخصوص در دولت سیزدهم به همت و تلاش مدیران انجام‌شده است، ۹۰ کیلومتر زیر‌سازی شبکه آب فقط در سطح شهرستان تعویض شده است، که بی‌سابقه بوده است و با اجرای آن ما در تابستان سال گذشته مشکل آب نداشتیم، با زیر‌سازی شبکه آب، دبی آب از ۵ لیتر بر ثانیه به ۲۰ لیتر بر ثانیه رسیده است، ۴ حلقه چاه آب شرب زدیم، در شرق رشتخوار مشکلی بی‌آبی نداریم، در پروژه آب‌رسانی اسلام‌آباد و ۱۲ روستای زیرمجموعه آن ما مشکل بی‌آبی نداریم.

فرماندار رشتخوار در تکمیل مطلب بیان داشت: یک چاه آب شرب برای رشتخوار و یک چاه آب شرب برای بهره‌مندی مردم به‌زودی زده خواهد شد، ۱۷ چمن مصنوعی از هفته دولت تا الآن ۶ چمن افزوده‌شده است، ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

باهوش تصریح کرد: در موضوع آسفالت روستایی با ۲۲۰ هزار مترمربع رتبه برتر جذب و قیر آسفالت در استان را هم‌اکنون داریم، در حوزه جهاد کشاورزی پروژه آب‌رسانی ۸۴ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده که صرفه‌جویی ۵ هزار مترمکعبی آب را در پی خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در رشتخوار با تأکید بر اینکه هم‌اکنون در موضوع مسکن ملی،۲۸۶ قطعه زمین در روستاهای این شهرستان در حال واگذاری است، یادآور شد: در شهر جنگل ۴۷ قطعه واگذارشده که به‌زودی تکمیل خواهد شد.

فرماندار رشتخوار با انتقاد از همکاری برخی از شهروندان در موضوع واگذاری زمین به مسکن ملی، اذعان داشت: در شهر رشتخوار یک سال و نیم دنبال زمین هستیم، که به مشکل خوردیم، اگر مشکل زمین نداشتیم تا الآن ۵۰ درصد راه را رفته بودیم، تا الآن به هر طریقی ورود کردیم کسی موافقت و همکاری لازم را نکرده است.

وی با اشاره به اینکه امروز مهم‌ترین آزمون پیش روی ما انتخابات است، گفت: کاندیدها به برنامه‌ریزی رقابت ایجاد کنند و تنور انتخابات را داغ کنند، عملکردها را زیر سؤال نبرند، برنامه‌های خود را برای مردم اعلام کنند.

باهوش تصریح کرد: پیشرفت‌های خوبی در کشور داشتیم،  امروز رتبه ۴ پیوند کلیه، رتبه ۳ پیوند مغز و استخوان،  ۱۰ کشور لیزر، ۳۰ درصد پزشکان ما در قبل انقلاب بیگانه بودند، امروز پزشک صادر می‌کنیم، درگذشته سیم‌خاردار برای ما از سوی دیگر کشورها دریغ می‌شد اما ما امروز صادرکننده سلاح هستیم، این‌ها همه از برکت نظام و انقلاب و تلاش جوانان غیور این مرزوبوم است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.