کد خبر : 871
تاریخ انتشار : شنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

امام جمعه موقت تهران:

۴۵ سال از عمر با برکت انقلاب مدیون حضور مردم است

۴۵ سال از عمر با برکت انقلاب مدیون حضور مردم است
امام جمعه موقت تهران گفت: فتنه‌گران به دنبال جدا کردن مردم از انقلابند، فتنه ۸۸ فتنه براندازی بود و آنچه این براندازی را ناامید کرد، حضور مردم پای انقلاب بود.

آیت‌الله سید احمد خاتمی ظهر امروز در جمع مردم ولایی و شهید پرور رشتخوار همزمان با سالروز ۹ دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، با تاکید بر اینکه خداوند همواره یاری‌گر جبهه حق است، گفت: آمریکا به ۵۰ کشور حمله نظامی کرده، اما خداوند همواره آنها را غافلگیر کرده است، جنگ تحمیلی، فتنه‌های ۷۸ و ۸۸، فتنه بنزینی، اغتشاشات و … ۷ کودتا که همه با عنایت به خداوند متعال خنثی شد.

۴۵ سال از عمر با برکت انقلاب مدیون حضور مردم است

وی در ادامه با تاکید بر اینکه حضور مردم در تمامی صحنه‌ها حساس و مورد نیاز کشور دشمنان را ناامید کرده است، اظهار داشت: مردم ما صاحب انقلاب هستند، مردم پای انقلاب باشند، انقلاب می‌ماند وگرنه آسیب می‌بیند، ۴۵ سال از عمر با برکت انقلاب مدیون حضور مردم است.

عامل پیروزی انقلاب وحدت مردم در یک هدف مشترک بود

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به عنوان بزرگترین دستاورد انقلاب، تصریح کرد: عامل پیروزی انقلاب وحدت مردم در یک هدف مشترک بود، فتنه ۸۸ فتنه‌ای با هدف ولایت ستیزی بود، اما روز ۹ دی ماه که این روز را روز بصیرت نامیدند بدان معنا بود که مردم فهمیدند هدف دشمن فاصله بین مردم و ولایت است و با حضور خود حماسه ۹ دی را خلق کردند.

مراقب ۹ دی‌های آینده باید باشیم

آیت‌الله خاتمی در ادامه با اشاره به ۹ دی‌های پیش‌رو در کشور، اذعان داشت: از جمله این ۹ دی‌ها انتخابات ۱۱ اسفند است، دشمن به دنبال ایجاد رفراندوم است، آنها عنوان می‌کنند، نیامدن پای صندوق‌های رای هم رای است، این حرف دشمنان ما بایدن و دشمنان انقلاب است و رای به آنهاست، مراقب ۹ دی‌های آینده باید باشیم.

فتنه‌گران به دنبال جدا کردن مردم از انقلاب هستند

وی در تکمیل مطلب افزود: در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات مجلس خبرگان رهبری انشاالله در ۹ دی آینده که ۱۱ اسفند است باز هم شما مردم افتخار خواهید آفرید، فتنه‌گران به دنبال جدا کردن مردم از انقلاب هستند، فتنه ۸۸ براندازی بود و آنچه این براندازی را ناامید کرد حضور مردم پای انقلاب بود و همین نقشه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی خواهد کرد و این انقلاب ماندنی است.

انتهای خبر/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.