کد خبر : 867
تاریخ انتشار : جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ - ۹:۰۷

امام جمعه رشتخوار:

فتنه ۸۸ باعث ارتقای بصیرتی در کشور شد

فتنه ۸۸ باعث ارتقای بصیرتی در کشور شد
امام جمعه رشتخوار گفت: فتنه ۸۸ باعث شد، تا مردم ما ارتقای سیاسی و بصیرتی پیدا کنند، مردم جایگاه خود را پیدا کردند و این باعث شد تا در صحنه حاضر شوند و از جایگاه ولایت نظام و انقلاب با حماسه‌ای عظیم دفاع کنند.

به گزارش چهل‌ماه‌نیوز، حجت‌الاسلام حسن جهانشیری امام‌جمعه رشتخوار با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) روز مادر گفت: امروز مادران ما باید نسبت به تربیت فرزندان خود بیشتر از گذشته در جامعه احساس مسئولیت کنند، حضرت فاطمه(س) در جایگاه مادری یاری‌گر ولی‌الله و پای ولایت ایستاد، باید این موضوع را امروز همه ما از زندگی ایشان بیاموزیم.

وی با اشاره به الگو‌پذیری خانواده‌ها از سبک زندگی حضرت زهرا (س)، یادآور شد: حضرت فاطمه(س) مادری نمونه بود، ایشان فرزندانی تربیت می‌کنند که نمونه عالم بودند، مادران ما امروز باید سنگ تمام بگذارند، نهاد خانواده از اهمیت فراوانی برخوردار است، هیچ بنیانی در اسلام مهم‌تر از بنیان خانواده و ازدواج وجود ندارد.

امام جمعه رشتخوار در ادامه با اشاره به قرار گرفتن در آستانه ۹ دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، بیان داشت: فتنه ۸۸ باعث شد، تا مردم ما ارتقای سیاسی و بصیرتی پیدا کنند، مردم جایگاه خود را پیدا کردند و این باعث شد تا در صحنه حاضر شوند و از جایگاه ولایت نظام و انقلاب با حماسه‌ای عظیم دفاع کنند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه امروز باید بصیرت داشته باشیم، یادآور شد: اگر شهید سید رضی موسوی امروز با حمله تروریستی رژیم غاصب به شهادت می‌رسد، این نشانی برای من و شما است که باید از خواب غفلت بیدار شویم که سپاه قدس دشمن ما را در کیلومترها دورتر از ما نگه داشته است،  و ما این را مدیون خون شهیدان عزیز سردار سلیمانی و شهید موسوی هستیم.

خطیب نماز جمعه رشتخوار در ادامه با توجه به قرار گرفتن در آستانه سالروز شهادت سردار دل‌ها شهید سلیمانی، افزود: سردار دل‌ها حق زیادی بر گردن ما دارند، کسانی که به رسانه‌های دشمن توجه می‌کنند، باید این را بدانند شهید سلیمانی ۴۰ سال لباس رزم را از تن خود بیرون نکرد، که نتیجه آن امروز مستأصل ماندن رژیم غاصب صهیونیستی است.

حجت‌الاسلام جهانشیری با اشاره به انتخابات پیش‌رو و اهمیت این انتخابات نیز اذعان داشت: دشمن برای مشارکت‌های حداقلی از ترفندهای رسانه‌ای  استفاده می‌کنند، باید مراقب ترفندها دشمن در بستر فضای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای باشیم، امروز خنثی‌‌کردن نیات دشمن در هر بستری با بصیرت‌افزایی امکان‌پذیر است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.