کد خبر : 810
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴

مسئول بسیج سازندگی سپاه رشتخوار خبر داد؛

توزیع ۱۵۰۰ سبد میوه در رزمایش یلدای مهدوی در رشتخوار

توزیع ۱۵۰۰ سبد میوه در رزمایش یلدای مهدوی در رشتخوار
مسئول بسیج سازندگی سپاه رشتخوار گفت: ۱۵۰۰ سبد میوه با ارزش ۲۵۰ میلیون تومان بین محرومان در طرح یلدای مهدوی در رشتخوار توزیع می‌شود.

حمید زنگنه مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رشتخوار در گفت‌و‌گو با خبرنگار چهل‌ماه‌نیوز، گفت: خدا را شاکریم که در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و همزمان با قرار گرفتن در آستانه شب یلدا توفیق پیدا کردیم که در رزمایش یلدای مهدوی با تهیه بسته میوه در خدمت محرومین عزیز باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در طرح یلدای مهدوی ۱۵۰۰ سبد میوه بین محرومان از قبل شناسایی شده‌، توزیع می‌شود، اظهار داشت: ارزش هر سبد میوه در طرح یلدای مهدوی بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان است و در مجموع ۲۵۰ میلیون تومان برای تهیه این سبدها هزینه شده است.

زنگنه در ادامه تصریح کرد: طرح یلدای مهدوی در نقاط مختلف شهرستان طی امروز توسط گروه‌های جهادی و روحانیون بین خانواده‌های نیازمند در سطح شهر و روستاها توزیع خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی رشتخوار با اشاره به اینکه در این طرح خیرین نیز مشارکت دارند، بیان داشت: این سبدهای یلدایی شامل میوه و… است که سعی بر آن شده طی امروز و قبل از شب یلدا این سبدها به دست محرومان برسد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.