کد خبر : 417
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۱۴

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشتخوار:

۱۳ آبان با آزادی فلسطین در یک مسیر است

۱۳ آبان با آزادی فلسطین در یک مسیر است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشتخوار گفت: انقلاب اسلامی ما و سیزدهم آبان با موضوع آزادی فلسطین در یک مسیر بوده و در امتداد هم قرار دارند.

حجت‌الاسلام حسین‌علی آذرشیب در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری «چهل ماه نیوز»، اظهار کرد: تاریخ کشور ما سرتاسر پر از دشمنی‌ها و کینه‌دوزی‌های دشمنان در راس آمریکای جنایتکار بوده است، دشمنانی که همواره تلاش کردند، تا با غارت زیر سلطه بردن و…  اهداف پلید خود را در گذشته در خاک ما پیاده کنند.

 

وی در ادامه افزود: جوانان عزیز و عزت‌مند ایران اسلامی، با قیام خود در ۱۳ آبان، به‌تمامی مستضعفان جهان آموختند که برای برگرداندن حقوق ازدست‌رفته خود، باید با مستکبران جهانی به ستیز و جنگ بپردازند، امروز هم در شرایط کنونی باتوجه‌به آن از خودگذشتگی‌ها و حماسه‌آفرینی‌ها، بر دانش‌آموزان عزیز ما ضروری است که در مبارزه با استکبار همچنان باقدرت و عزتمندانه مقابله کنند، و همچون گذشته، از پیش‌گامان این قیام ملّی در کشور خود باشند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشتخوار در ادامه یادآور شد: امروز عملیات روانی دشمن در حوزه جنگ نرم بسیار پررنگ شده و متأسفانه برخی‌ها با بی‌توجهی گرفتار هجمه و ترفند‌های رسانه‌ای دشمنان در بستر شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای شده‌اند، امروز نوجوانان و جوانان در حال تحصیل ما قطعاً باید به سمت تولید محتوا و استفاده بیشتر از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها حرکت کنند و اقدامات دشمن را در این بستر‌ها خنثی کنند.

 

حجت‌الاسلام آذرشیب رئیس اداره تبلیغات اسلامی رشتخوار در ادامه با اشاره به اینکه سیزدهم آبان‌ماه در واقع حامل پیام‌های گوناگونی بود، اظهار داشت: مهم‌ترین پیام سیزدهم آبان به مسلمانان این بود که در تقابل با زورگویی هیچ ملت آزاده‌ای ساکت نخواهد ماند و جز در برابر پروردگار سر اطاعت بر هیچ‌کسی پایین نخواهند آورد.

 

وی در ادامه دررابطه‌با اینکه انقلاب اسلامی ما و سیزدهم آبان با موضوع آزادی فلسطین در یک مسیر بوده و در امتداد هم قرار دارند، بیان داشت: وجه مشترک سیزدهم آبان و آزادی قدس شریف ایستادگی غیرتمندانه در برابر خوی استکباری جهان سلطه و شکست آنان است.

 

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.