کد خبر : 408
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۰۸

فرماندار رشتخوار خبر داد؛

ثبت‌نام ۵۰۰ دانشجو در دانشگاه پیام‌نور رشتخوار

ثبت‌نام ۵۰۰ دانشجو در دانشگاه پیام‌نور رشتخوار
فرماندار رشتخوار گفت: سال قبل ۳۰۰ دانشجو در دانشگاه پیام‌نور رشتخوار حضور داشتند، ولی امسال با پیگیری‌های انجام شده قریب به ۵۰۰ دانشجو در این دانشگاه ثبت‌نام کردند.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «چهل ماه نیوز»، حسین باهوش، فرماندار رشتخوار صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با تاکید بر اینکه دانشگاه و آموزش‌و‌پرورش دو دستگاه مکمل هم هستند که در راستای توسعه تعلیم و تربیت حرکت می‌کنند، گفت: ۵۰۰ دانشجو در دانشگاه پیام نور رشتخوار طی یکی دو سال‌ اخیر ثبت‌نام خود را دنبال کرده‌اند.

 

فرماندار رشتخوار با اشاره به اینکه شورای آموزش و پرورش بازوان توانمند حوزه این مدیریت هستند، بیان داشت: در جلسات شورای آموزش و پرورش باید چالش‌ها و مشکلات حوزه آموزشی و پرورشی مطرح شود و با تلاش به‌منظور رفع این مسائل به سمت کاربردی کردن این جلسات حرکت کنیم.

 

رئیس شورای آموزش و پرورش رشتخوار همچنین خاطرنشان کرد: دانشگاه در کنار آموزش و پرورش از حوزه‌های آموزشی در شهرستان است و این دو دستگاه مکمل هم هستند و در راستای توسعه تعلیم و تربیت حرکت می کنند.

 

وی ادامه داد: در حوزه دانشگاهی تنها دانشگاه پیام‌نور شهرستان را احیا و حفظ کردیم و تلاش خواهیم کرد، دانش و فرهنگ تعلیم و تربیت را در شهرستان افزایش دهیم.

 

باهوش با اشاره به آمار دانشجویان سال گذشته، عنوان کرد: سال قبل ۳۰۰ دانشجو در دانشگاه پیام‌نور رشتخوار حضور داشتند، ولی امسال با پیگیری‌های انجام شده قریب به ۵۰۰ دانشجو در این دانشگاه ثبت‌نام کرده اند و تلاش می‌کنیم در تکمیل ظرفیت دانشگاه‌ها این آمار را افزایش دهیم.

 

وی در ادامه جلسه با بیان یکسری از مشکلات مسئولیت‌پذیری، تاکید کرد: مدیری موفق است که برای حوزه مدیریتی خود برنامه داشته باشد، آموزش و پرورش حوزه حساس و مهمی است و باید با دقت نظر و برنامه‌ریزی خوب و دغدغه‌مندانه مسائل و مشکلات این حوزه به حداقل رسانده شود.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.