کد خبر : 402
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۰۵

امام جمعه رشتخوار:

آمریکا عامل اصلی جنایات در فلسطین است

آمریکا عامل اصلی جنایات در فلسطین است
امام جمعه رشتخوار گفت: هنر روایت حماسه طوفان‌الاقصی باعث مشخص شدن و معرفی آمریکا به عنوان مقصر اصلی این جنایات که شیطان بزرگ اسرائیل غاصب را حمایت می‌کند، شد.

به گزارش چهل ماه نیوز، حجت الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه رشتخوار ظهر امروز در جمع نمازگزاران این هفته مسجد علی ابن ابی طالب (ع) رشتخوار، ضمن محکوم کردن جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل، گفت:  هنر روایت حماسه طوفان‌الاقصی باعث مشخص شدن و معرفی آمریکا به عنوان مقصر اصلی این جنایات که شیطان بزرگ اسرائیل غاصب را حمایت می‌کند، به دنیا شد، معرفی دستاوردهای حماس و حماسه طوفان‌الاقصی بخش مهم دیگر این جریان می‌توان یاد کرد.

امام جمعه رشتخوار در ادامه با توجه به قرار گرفتن در آستانه سالروز ۱۳ آبان روز دانش‌آموز و ۸ آبان روز نوجوان بیان داشت: یکی از مسائلی که باید قدردان آن باشیم، داشتن شهدایی همچون شهید فهمیده است، امروز جوانان ما بابد قدر خود را بدانند که همچین الگوهای نابی در کشور خود دارند.

وی در ادامه تصریح کرد: هر زمان کشور نیاز به ابتکار عمل دارد، این جوانان هستند که پای کار هستند،  امروز اسرائیل غاصب باید بداند جبهه مقاومت با رهبری مقام معظم‌رهبری و با غیریت جوانان مسلمان در جبهه مقاومت اسرائل غاصب را به سزای اعمال خود خواهند رساند.

حجت الاسلام جهانشیری با اشاره به سالروز شهادت شهدای اغتشاشات سال گذشته، یادآور شد: در سالروز شهادت ارمان علی وردی و شهید روح الله عجمیان ما باید سپاس‌گذار و قدردان این شهدا باشیم و قدردان نیروهای امنیتی که این امنیت را برای ما به ارمغان آوردند،  این عزیزان که در جریان اغتشاشات زن زندگی آزادی به شهادت رسیدند، ما باید رهرو و قدردان این عزیزان باشیم.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.