کد خبر : 395
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۸:۰۲

رئیس اداره ورزش و جوانان رشتخوار خبر داد؛

روند تکمیل استخر شنای رشتخوار از سر گرفته می‌شود

روند تکمیل استخر شنای رشتخوار از سر گرفته می‌شود
رئیس اداره ورزش و جوانان رشتخوار از روند تکمیل استخر شنای رشتخوار با اعتبار ۱/۵ میلیارد تومان از شنبه هفته آینده خبر داد

 

به گزارش <<چهل ماه نیوز،>> مجید غلامی؛ صبح امروز در مراسم تجلیل از روسای هیئت‌های ورزشی شهرستان رشت خوار در گرامیداشت هفته تربیت‌بدنی گفت: ورزش عاملی مؤثر در ارتقای سلامت افراد و جامعه است، و هرچه به این موضوع پرداخته شود، قطعاً آسیب‌های و معضلات اجتماعی کاسته خواهد شد.

 

وی با اشاره به فعالیت خوب شکل گرفته هیئت‌های ورزشی در رشت خوار بیان داشت: باید همچنان در کنار ورزش‌ دوستان شهرستان رشت خوار ارتقا و تقویت ورزش را در دستور کار خود قرار دهیم، امروز کسب عنوان قهرمانی در دومیدانی ناشنوایان و همچنین رشته ورزشی دومیدانی کوهستان و سایر رشته‌ها افتخاری بزرگ برای ماست و قطعاً باید این قهرمانی‌ها در سایر رشته‌ها نیز با تلاش و پشتکار دیده شود.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان رشت خوار در ادامه اظهار داشت: پروژه نیمه تمام استخر شنای رشت خوار با تلاش‌های و پیگیری‌های مسئولان هم‌اکنون با تعیین پیمانکار و تعلق گرفتن اعتبار فعلی ۱/۵ میلیارد از شنبه هفته آینده روند تکمیل خود را آغاز خواهد کرد.

 

غلامی در ادامه یادآور شد: روشنایی چمن و مجموعه ورزشی شهید عمرانی با اعتبار ۱/۵ میلیارد و همچنین راه اندازی گود زورخانه‌ای شهرستان رشت خوار با همکاری بنیاد علوی نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان رشت خوار در آینده نزدیک نیز انجام و عملی خواهد شد.

 

بیان راهکارهای تخصصی از سوی فعالین عرصه‌های ورزشی شهرستان در بخش‌های مختلف در جهت ارتقا رشته‌های ورزشی در سطح شهرستان و تجلیل از فعلان ورزشی از دیگر برنامه‌های این نشست در صبح امروز بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.