کد خبر : 1956
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲

سخنران مراسم چهلم شهدای خدمت در رشتخوار:

دنبال گزینه‌ای نزدیک به شهید رئیسی باشیم

دنبال گزینه‌ای نزدیک به شهید رئیسی باشیم
سخنران مراسم چهلم شهدای خدمت در رشتخوار گفت: امروز در راس خواسته‌های مردم ما برای انتخاب رئیسی جمهوری کسی است که از برای مردم و از جنس مردم باشد، رییس جمهوری که خود را از مردم نداند، مردم این رئیس جمهور را نمی پسندند.

به گزارش چهل ماه نیوز، حجت الاسلام حسینعلی آذرشیب سخنران مراسم چهلمین روز گرامیداشت یاد و خاطر شهدای خدمت شهید رئیسی و هیئت همراه ظهر امروز در محل مسجد علی ابن ابی طالب (ع) شهر رشتخوار در جمع مردم ، بیان داشت: در موضوع انتخابات همین را باید دانست و درک کرد که وادادگی و غرب‌زدگی دو مولفه افراد غیر موثر است و کسی که اینگونه باشد نمی تواند کشور را مدیریت کند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه مردم ما باید با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری کاندید اصلح را انتخاب کنند، یادآور شد: شخصی که بیان داشته مسیر شهید ما باید متوقف شود، این شخص نمی‌تواند در مسیر شهید رئیسی قرار بگیرد، امروز در راس خواسته‌های مردم ما برای انتخاب رئیسی جمهوری کسی است که از برای مردم و از جنس مردم باشد، رییس جمهوری که خود را از مردم نداند، مردم این رئیس جمهور را نمی پسندند.

سخنران مراسم چهلمین روز گرامیداشت یاد و خاطر شهدای خدمت شهید رئیسی و هیئت همراه با اشاره به اینکه باید فعالیت ها شهید رئیسی را بیشتر بازگو کنیم، گفت: امروز وارونه جلوه دادن کار وابستگان به غرب است، متاسفانه کسانی که دچار وادادگی به غرب هستند، همیشه دنبال این هستند که واقعیت ها را دگرگون نشان دهند.

 

حجت‌الاسلام آذرشیب در ادامه با تأکید بر اینکه همه ما باید برای انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری تلاش کنیم، یادآور شد: در چند ساعت باقی‌مانده به سمع و نظر دیگر عزیزان برسانید، که تلاش همه بر کمک به انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری باشد، انشالله از خداوند متعال خواستاریم، که در ۹ تیرماه عزیزی معرفی شوند که نزدیک به شهید رئیسی باشند.

 

انتهای خبر/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.