کد خبر : 1833
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴

هماهنگ کننده مراسم ازدواج آسان در خراسان رضوی:

میزبانی از عروس و دامادها با جشن ازدواج آسان در رشتخوار

میزبانی از عروس و دامادها با جشن ازدواج آسان در رشتخوار
هماهنگ کننده مراسم ازدواج آسان در خراسان رضوی گفت: همزمان با عید غدیر امسال و برای اولین سال مراسم ازدواج آسان در شهرستان رشتخوار برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری چهل ماه نیوز، محمد ساجدی فر هماهنگ کننده مراسم ازدواج آسان صبح امروز در نشست برنامه ریزی برگزاری جشن ازدواج آسان در محل دفتر امام جمعه رشتخوار، گفت: برای هشتمین سال متوالی این جشن و برنامه برگزار می شود، جشن ازدواج آسان با حضور ۵ زوج آغاز و تا ۲۰ زوج نیز برگزار شده که بیشترین جمعیت از شهرستان رشتخوار در این چند سال در طرح ازدواج آسان حضور داشتند.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت های بومی برای اجرای این برنامه یادآور شد: همزمان با عید غدیر امسال و برای اولین سال مراسم ازدواج آسان در شهرستان رشتخوار برگزار خواهد شد.

هماهنگ کننده مراسم ازدواج آسان در خراسان رضوی با اشاره به برگزاری این جشن در سال های گذشته در جوار امام مهربانی بیان داشت: به دلیل سختی رفت و آمد زوج ها برنامه ریزی برآن شد تا امسال برای اولین بار این مراسم در شهرستان رشتخوار با بیشترین زوج ثبت نام شده در این طرح برگزار شود، اصل موضوع ما غدیر است، حال و هوای معنوی کار ارزشمند است و باید قدر کار را بدانیم که خاطر زیبا برای زوج های عزیز رقم بخورد.

بیش از ۲۰ زوج از شهرستان های رشتخوار، خواف، تایباد در این مراسم حضور خواهند داشت.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.