کد خبر : 1780
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۳۰

امام جمعه جنگل رشتخوار مطرح کرد:

بخش عمده عزت کشور با تلاش شهیدان‌خدمت رقم خورده است

بخش عمده عزت کشور با تلاش شهیدان‌خدمت رقم خورده است
امام جمعه بخش جنگل رشتخوار، گفت: امروز بخشی بزرگی از جایگاه عزت و حفظ آبرومندی جهانی ما، برگرفته از تلاش های خستگی ناپذیر رئیس جمهور شهید و وزیر امور خارجه شهید کشورمان است.

حجت‌الاسلام محمد حسنی فر در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «چهل ماه نیوز»؛ گفت: در حادثه ای تلخ متاسفانه ما یک رئیس جمهور خستگی ناپذیر، یک وزیر خارجه انقلابی و یک امام جمعه مردمی، یک پاسدار جان فدا و کادر پرواز عزیزانمان را از دست دادیم.

امام جمعه جنگل رشتخوار موضوع انتخابات ۸ تیر ماه را بسیار پر اهمیت عنوان کرد و تصریح داشت: انتخابات ریاست جمهوری در کمتر از ۴۰ روز دیگر در ۸ تیرماه برگزار خواهد شد، ما شاهد این هستیم که نه در امنیت  نه در اقتصاد ما و نه در فرهنگ در این چند روز اتفاقی رخ نداد، با این موضوع مشخص شد، مسئولان عزیز ما به طور جهادی در حال کار کردن هستند.

وی با اشاره به ابعاد شهادت ریاست جمهور و هیئت همراه عنوان داشت: در موضوع شهادت ریاست جمهوری و هیئت همراه شاهد این بودیم که علاوه بر سیاه پوش شدن مردم کشور در خارج کشور نیز حدود ۲۰ تن از سران کشورهای دنیا برای ابراز همدردی به ایران سفر کردند، حدود ۷۰ هیئت به نمایندگی از کشورهای خودشان با ایران آمدند، کشورهای حتی دشمن با ایران پیام تسلیت دادند و این جایگاه مهم و اساسی و تلاش های مسئولان کشور را نشان می دهد.

وی در ادامه مطلب افزود: ۸ کشور غیر از ایران عزای عمومی اعلام کردند، شورای امنیت یک دقیقه سکوت، سازمان ملل یک دقیقه سکوت، این ها همه نشان از جایگاه ایران اسلامی در ابعاد جهانی دارد.

امام جمعه جنگل رشتخوار دست‌یابی جایگاه عزت و حفظ آبرومندی جهانی را برگرفته از تلاش های خستگی ناپذیر رئیس جمهور شهید و وزیر امور خارجه شهید عنوان کرد و تصریح داشت: دنیا جایگاه جمهور اسلامی را دیدند قدردان این عزیزان هستیم، مردم خوب جایگاه را درک کردند و برخی نیز برای ناملایمتی ها عذر خواهی کردند.

وی در پایان تصریح کرد:  شهادت پایان کار مردان خدا نیست و خون مردان بزرگ روشنی بخش و هدایت کننده جامعه است.

امام جمعه بخش جنگل رشتخوار گفت: امروز بخشی بزرگی از جایگاه عزت و حفظ آبرومندی جهانی ما، برگرفته از تلاش های خستگی ناپذیر رئیس جمهور شهید و وزیر امور خارجه شهید کشورمان است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.