کد خبر : 1677
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۷

فرماندار رشتخوار:

ریل‌گذاری‌های خوب ایجاد اشتغال در رشتخوار

ریل‌گذاری‌های خوب ایجاد اشتغال در رشتخوار
فرماندار رشتخوار گفت: در حوزه فولاد و ایجاد اشتغال پایدار ریل‌گذاری‌های خوبی در منطقه انجام‌شده است.

به گزارش چهل ماه نیوز، فرماندار رشتخوار صبح امروز در دومین جلسه شورای اداری شهرستان رشتخوار در سال ۱۴۰۳ که با حضور کلیه اعضای شورای اداری در محل سالن شهدای دولت فرمانداری رشتخوار، برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت، اظهار داشت: اکثر مدیران و روسای دستگاه‌های اجرایی پای‌کار هستند، مسئولان در مراسمات ملی مذهبی خصوصاً در نماز جمعه حضور پررنگ و فعالی داشته باشند.

وی در ادامه مطلب افزود: تریبون نماز جمعه علاوه بر اینکه برای بیان مسائل دینی و اعتقادی بوده برای بیان دستاوردهای نظام و انقلاب و مطالبات مردمی نیز می‌باشد.

حسین باهوش در ادامه با توجه به نزدیک شدن به پایان دوره نمایندگی حجت‌الاسلام احمدپور، ضمن تقدیر از اقدامات خوب و ارزنده ایشان در حوزه‌های مختلف، گفت: مسئولان باید دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای مردم تبیین کرده و مقطعی کار نکنند، دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های شاخصی که دارند را روی بنر چاپ کرده و به سمع و نظر مردم برسانند.

فرماندار رشتخوار با اشاره به اینکه حوزه راه‌ها خصوصاً احداث باند دوم محور رشتخوار و حوزه فولاد و شرکت‌های معدنی از مطالبات به‌حق مردمی است، اذعان داشت: طبق جلسه‌ای که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی اخیراً در محل فرمانداری برگزار شد، از چند ماه آینده وضعیت اشتغال رشتخوار دگرگون خواهد شد.

وی همچنین تأکید کرد: باید همه ما تلاش کنیم تا خدای‌ناکرده در جامعه ناامیدی ایجاد نشود، دشمن به فکر ایجاد مشکل و تفرقه از داخل کشور است، ما باید تلاش کنیم تا نقاط قوت را تقویت و نقاط ضعف را محدود کنیم.

انتهای خبر/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.