کد خبر : 1659
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵

امام جمعه رشتخوار:

کاهش جوانی جمعیت تلاشی از سوی دشمنان است

کاهش جوانی جمعیت تلاشی از سوی دشمنان است
امام جمعه رشتخوار گفت: امروز دشمن در حال برنامه‌ریزی است که بحث جوانی جمعیت در ایران دنبال نشود و بافرهنگ‌های ناصحیح به دنبال این است که برخی‌ها را سرگرم کند.

به گزارش چهل ماه نیوز، حجت‌الاسلام حسن جهانشیری امام‌جمعه ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی بن ابیطالب (ع) ضمن تبریک پیشاپیش ولادت با سر سعادت امام مهربانی‌ها حضرت امام رضا (ع)، اظهار داشت: امروزه می‌بینیم که یهودیان و مسیحیان در درگاه ملکوتی امام مهربانی‌ها نتیجه می‌گیرند، طبق تعبیری دشمن اگر امروز گنبد آهنین دارد، ما نیز گنبد طلایی امام رضا (ع) راداریم، امروز باید کاری کنیم که ائمه معصومین به‌درستی معرفی شوند و مردم آن‌ها را به‌درستی بشناسند.

وی در ادامه با اشاره به‌روز ملی جمعیت، نیز اذعان داشت: موضوع جوانی جمعیت تلنگری است که مقام معظم رهبری بارها نسبت به این موضوع تأکید داشتند که باید به فکر جوانی جمعیت باشیم، امروز دشمن در حال برنامه‌ریزی است که بحث جوانی جمعیت در ایران دنبال نشود و بافرهنگ‌های ناصحیح پرورش حیوانات خانگی  به دنبال این است که برخی‌ها را سرگرم کنند.

حجت‌الاسلام جهانشیری در ادامه تصریح کرد: کشوری که جوانی جمعیت دارد، قطعاً توان مقابله با هرگونه تهدیدی را خواهد داشت، اگر کشور ما کشوری پیری باشد، قطعاً در آینده در معادلات جهانی به مشکل مواجه خواهیم شد، اگر می‌خواهیم اسلام در جهان حاکمیت داشته باشد و پرچم اسلام بالا باشد باید نسبت به جوانی جمعیت توجه ویژه داشته باشیم.

امام جمعه رشتخوار در ادامه با توجه به اهمیت موضوع کتاب و کتاب‌خوانی نیز یادآور شد: باید امروز از بستر فضای مجازی و وقت گذرانی‌های این فضا دور شده و به کتاب روی بیاوریم، اهدای عضو، اهدای زندگی است، خیلی با دنبال کردن این اقدام خداپسندانه، زندگی انسان‌های مختلفی را نجات می‌دهند.

انتهای خبر/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.