کد خبر : 720
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶

امام جمعه رشتخوار:

نیت خبیث شبکه‌های معاند برای مردم آشکار شده است

نیت خبیث شبکه‌های معاند برای مردم آشکار شده است
امام جمعه رشتخوار گفت: شبکه‌های فارسی زبان در ابتدا با هدف سرگرم‌کردن مردم راه‌اندازی شد، اما به مرور زمان این رسانه‌ها هویت و هدف اصلی و نیت خبیث خود را آشکار کردند.

حجت الاسلام حسن جهانشیری امام جمعه شهرستان رشتخوار در گفتگو با خبرنگار چهل ماه نیوز، در رابطه با نحوه فعالیت شبکه‌های رسانه‌ای در خارج از کشور، بیان داشت: شبکه‌های فارسی زبان در ابتدا و ظاهر با هدف سرگرم‌کردن مردم راه‌اندازی شد، اما به مرور زمان این رسانه‌ها هویت و هدف اصلی خود را به عرصه نمایش گذاشتند.

وی در ادامه این مطلب، اظهار داشت: رسانه‌های معاند بعد از شبکه‌سازی و جذب مخاطب ری و با استفاده از این ابزار به باورها و اعتقادات مسلمان‌ها توهین کردند.

وی در بخشی دیگر از اقدامات رسانه‌ای و فعالیت‌های دشمن در بستر شبکه،های ماهواره‌ای به رویکرد این شبکه‌ها در رابطه با جنگ غزه و عملیات طوفان‌الاقصی پرداخت و بیان داشت: در موضوع جنگ غزه از ابتدای شروع جنگ رویکردی که شبکه‌های ماهواره ای داشتند، مبنی بر این بود که مردم غزه شکست خواهند خورد، اما امروز به توفیق الهی و اراده الهی و همچنین برکت خون شهدا نتیجه چیز دیگری شد و شکست آنها رقم خورد و آنها متوجه شدند که رژیم غاصب صهیونیستی هیچ نفعی از این جنگ نخواهد برد.

امام جمعه رشتخوار با تاکید بر اینکه دشمن تلاشش برای نفوذ بر فکر و ذهن جوانان و نوجوانان از بستر این شبکه‌ها است، خاطرنشان کرد دشمن امروز تمام توان خود را برای تسلط بر اذهان در جامعه و فکر جوانان و نوجوانان ما به کار بسته است اما امروز آنچه یقیناً در حال رخ دادن و شکل گرفتن است شکست رسانه دشمن شبکه‌های ماهواره در این بستر است.
حجت‌الاسلام جهانشیری در ادامه تصریح کرد: امروز دروغ پردازی‌ها و نیرنگ‌هایی که شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان نسبت به خودشان، کارکنان و اربابان خود دارند، دستشان را برای مردم ما رو کرده و مردم با آگاهی کامل این شبکه‌های ماهواره‌ای را شناخته‌اند.
وی در پایان افزود: امروز در واقع شکست این رسانه‌ها حتمی است، آنها باید تمام هزینه‌های هنگفتی را که سال‌ها برای نفوذ بر تفکر و ذهن جوانان و نوجوانان ما خرج کرده‌اند امروز برباد رفته بدانند چرا که بصیرت مهمترین رکن مردم ما در تقابل به دشمن است.انتهای خبر/

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.