کد خبر : 674
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع)

هدف دشمن از جنگ نرم تسلط بر افکار است

هدف دشمن از جنگ نرم تسلط بر افکار است
جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) گفت: تلفات بمباران امروز دشمن دیده نمی‌شود، خیلی از مسائل و مشکلات اجتماعی در کشور از جمله طلاق، اعتیاد و... نتایج هجوم دشمن در عرصه جنگ بر افکار است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری «چهل ماه نیوز» سردار علی‌اکبر افراسیابی جانشین فرماندهی سپاه امام رضا(ع) مشهد در جلسه تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار، گفت: امروز ایستادگی جبهه مقاومت و غزه در مقابل استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی برگرفته از روحیه ۸ سال دفاع مقدس است، که آنها با الگو گرفتن آن‌را دنبال می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه از گذشته تا به امروز حملات دشمن بر علیه ما همچنان ادامه دارد و خواهد داشت، بیان داشت: عملیات طوفان‌الاقصی چهره کریه دشمنان را در هم کوبید، امروز این مردم غزه هستند که عزیز شدند در دنیا و امروز دیده می‌شوند.

سردار افراسیابی با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن و برنامه‌ریزی دشمن برای تسلط بر افکار در جنگ نرم، اظهار داشت: تلفات بمباران امروز دشمن دیده نمی‌شود، خیلی از مسائل و مشکلات اجتماعی در کشور از جمله طلاق، اعتیاد و… نتایج هجوم دشمن در عرصه جنگ بر افکار است، در ظاهر شاید تلفاتی دیده نمی‌شود.

وی در ادامه مطلب، افزود: امروز هدف دشمن این است که افکار ما را تسخیر کند، آنها از داخل خودمان در حال گرفتن سرباز هستند، تلفات جنگ نرم بروز پدیده بی‌حجابی، توهین برخی نوجوانان و جوانان با قرار گرفتن در مسیر خواسته دشمن به مقدسات و ارزش‌های دینی و انقلاب و… است.

جانشین سپاه امام رضا(ع) در ادامه تصریح کرد: باید حواسمان امروز باشد، با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری اتحاد خود را حفظ و زمینه‌ساز برای ظهور امام عصر (عج) باشیم.

سردار افراسیابی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو در کشور نیز خاطرنشان کرد: هر رای ما در صندوق تیری به سینه دشمنان انقلاب اسلامی است، ما باید در این شرایط وحدت و انسجام داشته باشیم، برای پیشبرد اهداف نظام و انقلاب بعضی جاها باید از حق خود بگذریم،  دشمن اتاق فکر تشکیل داده تا وحدت ما را از هم‌بپاشد.

وی در پایان عنوان داشت: با کاری که رزمندگان جبهه مقاومت در غزه کردند و سیلی بزرگی که بسیجیان غزه و رهروان جبهه انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت بر پیکر دشمن زدند، انشالله ظهور نزدیک است.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.