کد خبر : 1814
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۹:۱۰

مسئول بسیج سازندگی ناحیه رشتخوار خبر داد:

فعالیت۸۰ جهادگر بسیجی در روستاهای رشتخوار

فعالیت۸۰ جهادگر بسیجی در روستاهای رشتخوار
مسئول بسیج سازندگی سپاه رشتخوار گفت: ۸۰ جهادگر بسیجی در قالب ۴ گروه در دو روستای حوزه‌کرم و فاردق رشتخوار به مدت ۴ روز به محرومان این روستاها خدمت رسانی می‌کنند.
حمیدرضا زنگنه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «چهل ماه نیوز»؛ اظهار داشت: ۴۰ جهادگر بسیجی تحت عنوان گروه جهادی فاتح به مدت ۲ روز جهت خدمت‌رسانی به مردم روستای فاردق رشتخوار در این روستا فعالیت جهادی داشتند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه رشتخوار با اشاره به اینکه این گروه جهادی را دانشجویان فرهنگی، دانشگاه فرهنگیان تربت‌حیدریه تشکیل داده بودند، بیان داشت: فعالیت این گروه جهادی علاوه بر کمک به ساخت یک باب منزل مسکونی مددجوی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در موضوعات فرهنگی، ورزشی (مسابقات فوتبال بین جوانان و دانشجویان) برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد، برگزاری زیارت عاشورا و… نیز فعالیت داشتند.

وی در ادامه تصریح کرد: هم‌اکنون نیز تعداد ۴۰ نفر از گروه‌های جهادی حبیب بن مظاهر، گروه جهادی شهید همدانی و گروه جهادی شهید محلاتی دولت‌آباد این شهرستان نیز به مدت ۲ روز مشغول به خدمت‌رسانی در روستای حوض کرم  در بخش جنگل این شهرستان جهت احداث منزل مسکونی برای خانواده دچار حادثه در سیلاب اخیر هستند.

زنگنه در ادامه با تقدیر از همراهی خیران گران‌قدر این شهرستان حاج محمد نوریان، حاج محمدجعفر زاده و حاج محمد عربی در بحث کمک به این خانواده، یادآور شد: الحمدالله خیرین عزیز ما نیز در کنار جهادگران با حمایت‌های مالی کمک‌های خوبی در عرصه جهاد خدمت به محرومان انجام دادند، که این اقدامات ارزشمند جای بسی تقدیر دارد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.