کد خبر : 1806
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱

رهبر معظم انقلاب اسلامی؛ 

انتخابات پیش رو یک پدیده پر دستاورد است

انتخابات پیش رو یک پدیده پر دستاورد است
انتخابات پیش روی ما، یک پدیده پر دستاورد است؛ اگر ان شاءالله با خوبی و شکوه و عظمت برگزار بشود، یک دستاورد بزرگ برای ملت ایران است.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «چهل ماه نیوز»؛ به نقل از خامنه‌ای دات آی آر،  رهبر معظم انقلاب در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی با اشاره به انتخابات پیش رو فرمودند: انتخابات پیش روی ما، یک پدیده پر دستاورد است؛ اگر ان‌شاءالله با خوبی و شکوه و عظمت برگزار بشود، یک دستاورد بزرگ برای ملت ایران است. بعد از این حادثه تلخ، مردم جمع بشوند، با آرای بالا، مسئول بعدی را انتخاب کنند، این در دنیا انعکاسش انعکاس فوق العاده‌ای است. لذا این انتخابات بسیار مهم است. این حماسه انتخابات، مکمل حماسه‌ی بدرقه‌ی شهیدان است. این کار، مکمل کاری است که قبلاً کردید در بدرقه‌ی شهیدان.

ایشان خاطرنشان کردند: ملت ایران برای اینکه بتواند در معادلات پیچیده‌ی بین‌المللی منافع خودش را حفظ کند و عمق راهبردی خودش را تثبیت کند و ظرفیت‌ها و استعدادهای طبیعی و انسانی خودش را به مرحله بروز و ظهور برساند و کام مردم را شیرین کند و همچنین بتواند حفره‌ها و رخنه‌های اقتصادی و فرهنگی را پر کند احتیاج دارد به یک به رئیس‌جمهور فعال، پرکار، آگاه، معتقد به مبانی انقلاب.

حضرت آیت الله خامنه ای در ادامه تصریح کردند: در این حرکت عظیمی که انجام می‌گیرد در رقابت‌های پیش روی انتخابات، بین نامزدها اخلاق حاکم باشد. بدگویی کردن، تهمت زدن، لجن پراکنی کردن کمکی به پیشرفت کارها نمی‌کند به آبروی ملی هم لطمه می‌زند.

رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه صحنه انتخابات صحنه عزت و حماسه است افزودند: صحنه رقابت برای خدمت است، صحنه کش و واکش برای به دست آوردن قدرت نیست. برادرانی که وارد میدان مبارزه و رقابت انتخاباتی می‌شوند، این را به عنوان یک وظیفه بدانند. آن‌ها به وظیفه‌شان عمل کنند، خدای متعال هم دل‌های مردم را ان‌شاءالله هدایت خواهد کرد به بهترین گزینه، ان‌شاءالله یک رئیس‌جمهور شایسته برای ملت ایران تعیین خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.