کد خبر : 1784
تاریخ انتشار : جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱

امام جمعه رشتخوار:

عدم واگذاری زمین، مشکل تامین مسکن ملی در شهر رشتخوار است

عدم واگذاری زمین، مشکل تامین مسکن ملی در شهر رشتخوار است
امام جمعه رشتخوار گفت: در موضوع مسکن ملی، مردم شهر رشتخوار همکاری لازم با مسئولان را در بحث واگذاری زمین‌های اطراف شهر داشته باشند، تا مشکل هر چه زودتر برای خانه‌دار شدن جوانان عزیز ما مرتفع شود.

به گزارش چهل ماه نیوز، حجت‌الاسلام حسن جهانشیری ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی ابن ابی‌طالب ع رشتخوار، اظهار داشت: در آستانه سالگرد رحلت امام (ره) قرار داریم، باید از خدا بخواهیم در مسیر امام (ره) ثابت‌قدم باشیم.

انتقاد امام‌جمعه رشتخوار به پروازی بودن برخی مدیران/ حضور مسئولان در نماز جمعه رشتخوار کم‌رنگ است

امام‌جمعه رشتخوار  در ادامه با تأکید بر اینکه پروازی بودن برخی مدیران بهانه‌ای برای عدم حضور در نماز جمعه رشتخوار شده است، اظهار داشت: مسئولین شهرستان حضورشان در نماز جمعه کم‌رنگ است، مسئولینی که بر سفره انقلاب نشستند، باید پای خطبه‌های نماز جمعه بنشینند، در صورت ادامه این روند با بهانه‌هایی همچون پروازی بودن مدیران، مکاتباتی با مدیران کل در استان انجام خواهد شد.

وی همچنین در ادامه با توجه به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در رفح بیان داشت: در حمله رژیم صهیونیستی به رفح دیدیم که بمب‌های هزار کیلویی را بر سر مردم رفح باوجود اعلام منطقه امن ریختند، حمله و مردم بی‌گناه را به شهادت رساندن، رژیم غاصب صهیونیستی و اعیادی آن‌ها بدانند که کشورهای دیگری هستند در برابر این دو کشور بایستن و آمریکا هیچ غلطی نتواند انجام دهد.

حجت‌الاسلام جهانشیری در تکمیل مطلب تصریح کرد: امروز قطعاً یکی از علت‌های که رژیم غاصب نمی‌تواند، خود را کنترل کند، شکست‌هایی است که آن‌ها در برابر نیروهای مقاومت تجربه می‌کنند.

وی با اشاره به موضوع مستاجرین و کسانی که مغازه و خانه در سطح شهر اجاره کرده‌اند، اذعان داشت: هزینه‌ها امروز بسیار بالاست، خواسته ما از صاحبان املاک این است که ترحم و همکاری لازم را داشته باشند.

مردم در موضوع مسکن ملی شهر رشتخوار مشارکت کنند

امام‌جمعه رشتخوار در ادامه با تأکید بر هم‌افزایی و همراهی در موضوع پراهمیت مسکن ملی جوانان در شهرستان، اظهار داشت: بحث بنیاد مسکن و قرعه‌کشی زمین‌های بین جوانان چقدر خوشحال‌کننده است، اینکه لبخند شادی بر لبان جوانان فاقد مسکن ما می‌نشیند، مردم شهر رشتخوار همکاری کنند با مسئولان با واگذاری زمین‌های اطراف شهر تا مشکل هر چه زودتر حل گردد.

وی در ادامه یادآور شد: صاحبان زمین کاری کنید که جوان‌ها برای شما دعا کنند، که چه کسانی قدم خیر برای آن‌ها برداشتند، مشکلات شهر و شهرستان باهمت و همراهی حل‌شدنی است، خیلی از مراکز شهرستان‌ها در موضوع مسکن ملی از شهرستان ما جلوتر هستند.

خطیب نماز جمعه رشتخوار با اشاره به وضعیت نامناسب جاده‌ای در شهرستان رشتخوار تصریح کرد: امروز خواسته ما از نماینده محترم این است، اقدامات لازم را در مورد دو بانده شدن جاده انجام دهند، تا شروع کار را شاهد باشیم، کار تا شروع نشوند، تمام نمی‌شود و انشالله مردم شهرستان رشتخوار از یک جاده امن بهره‌مند شوند.

انتهای خبر/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.