کد خبر : 1754
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۷:۳۱

فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار:

۴۱ کيلو مواد مخدر در رشتخوار کشف و ضبط شد

۴۱ کيلو مواد مخدر در رشتخوار کشف و ضبط شد
فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار از کشف و ضبط محموله ۴۱ کيلوگرمی مواد مخدر در عمليات مشترک ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان و این شهرستان خبر داد.

محمد عباس زاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «چهل ماه نیوز»؛ اظهار داشت: ۴۱ کيلوگرم مواد مخدر در عمليات مشترک مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان و مأموران کلانتری ۱۱ مرکزی رشتخوار کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشتخوار در ادامه افزود: جان‌برکفان مرکز عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوي با همکاري مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری ۱۱ مرکزی رشتخوار با اقدام‌های گسترده  اطلاعاتي، محموله  مواد مخدر را رد زنی کردند.

وي در ادامه یادآور شد: مأموران انتظامي در اين عمليات غافلگيرانه خودرو سواري پيکان حامل مواد مخدر را دریکی از محورهاي مواصلاتي شهرستان رشتخوار متوقف و در بازرسي از اين خودرو مقدار ۴۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

عباس زاده با اشاره به دستگيري يک متهم در اين زمينه، خاطرنشان کرد: پليس با اشراف اطلاعاتي و مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ اجازه نمی‌دهد، سوداگران مواد مخدر در هيچ نقطه‌ای از شهرستان احساس امنيت و آرامش كنند، چراکه چشمان تيزبين پليس، هرلحظه ناظر بر اعمال آنان است.

انتهای خبر/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.