کد خبر : 1739
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳

امام جمعه رشتخوار:

خستگی‌ناپذیری شهید رئیسی، الگوی مسئولان در کشور باشد

خستگی‌ناپذیری شهید رئیسی، الگوی مسئولان در کشور باشد
امام جمعه رشتخوار گفت: امروز مطالبات مردم نسبت به گذشته بیشتر شده است، باید ریل گذاری آیت الله رئیسی ادامه پیدا کند، باید خستگی ناپذیری ایشان الگو مدیران و مسئولان در کشور باشد.

به گزارش پایگاه خبری چهل ماه نیوز، حجت‌الاسلام حسن جهانشیری در مراسم یادبود شهدای خدمت در رشتخوار گفت: اینکه می بینیم از ۵۰ کشور دنیا برای تسلیت شهادت ریاست جمهور در ایران حضور پیدا می‌کنند این نشان از محبوبیت آیت الله رئیسی و دولت پرتلاش ایشان است، باید امروز قدردان این عزیزان باشیم.

امام جمعه رشتخوار در ادامه تصریح کرد: امروز مطالبات مردم نسبت به گذشته بیشتر شده است، باید ریل گذاری آیت الله رئیسی ادامه پیدا کند، باید خستگی ناپذیری ایشان الگو مدیران و مسئولان در کشور باشد.

وی در ادامه با توجه به محبوبیت جهانی آیت الله رئیسی در ادامه مطلب، اذعان داشت: امروز به برکت وجود نظام و انقلاب و تلاش های رهبری و شهیدان راه انقلاب همچون شهید ایت الله رئیسی، عزای عمومی در کشورهای مختلف جهان اعلام شده است، که این موضوع اهمیت بسیار بالایی دارد و نشان از جایگاه ایت الله رئیسی در دنیا دارد.

حجت الاسلام جهانشیری در ادامه با اشاره به اقدامات موثر دولت شهید آیت الله رئیسی در گره گشایی از مسکلات مردم و کشور یادآور شد: در این مدت ۱۰ سال خدمت ایت الله رییسی با ورود به مجموعه استان قدس رضوی، قوه قضاییه و ریاست جمهوری امورات زیادی حل و در کشور گره گشایی شد.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.