کد خبر : 1686
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۱

نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی:

خستگی‌ناپذیری شهید آیت‌الله رئیسی مثال زدنی است

خستگی‌ناپذیری شهید آیت‌الله رئیسی مثال زدنی است
نماینده خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز باید سخنان آیت‌الله رئیسی کار و تلاش این مرد خستگی‌ناپذیر سرلوحه کار همه ما قرار بگیرد.

حجت‌الاسلام علی اکبر احمدپور در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «چهل ماه نیوز»؛ ضمن تسلیت شهادت ریاست جمهوری اسلامی ایران، حضرت آیت‌الله رئیسی و جمعی از همراهان ایشان به ملت شریف ایران، اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی انصافاً یک چهره ماندگار بود و واقعاً در تمامی زمینه‌ها و کارها ایشان سررشته داشت.

وی تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی از آغاز ورود به کار اجرایی و مسئولیت‌پذیری در حوزه‌های مختلف چه حوزه قضایی چه حوزه اجرایی و چه دیگر حوزه‌ها انصافاً فعالیت‌های خوب و ماندگاری داشتند.

نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی در رابطه با بحث خستگی‌ناپذیری آیت‌الله رئیسی، خاطرنشان کرد: هیچ کاری در راستای خدمت‌رسانی ایشان به مردم باعث نمی‌شد که وقفه‌ای در کارها این مردم سخت‌کوش وجود آید، ایشان با عزم جدی و اراده آهنین گام‌های بلندی در جهت رشد و پیشرفت برداشت و لحظه‌ای هم خستگی برای ایشان معنا و مفهومی نداشت.

وی ابراز کرد: این شهید والا مقام همواره در طول خدمت خود تلاش می‌کرد که در بخش‌های مختلف کشور و در قسمت‌های مختلف کشور بتواند اثرگذار باشد، لذا می‌کوشید در همه بخش‌ها اثری بسزا در کشور داشته باشد و چرخ حرکت کشور را در همه زمینه‌ها و در همه حوزه‌ها به فعالیت و حرکت وادارد.

حجت‌السلام احمدپور در ادامه افزود: آیت‌الله شهید رئیسی چهره‌ای بود که در دوره فعالیت و خدمت خود گام‌های بسیار خوب و مؤثری برداشت، لذا باید سخنان آیت‌الله رئیسی کار و تلاش این مرد خستگی‌ناپذیر سرلوحه کار همه ما قرار بگیرد.

انتهای خبر/

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.