کد خبر : 1619
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲

مدیر امور آب و فاضلاب رشتخوار خبر داد؛

پایداری آب شرب در ۱۰ روستای رشتخوار

پایداری آب شرب در ۱۰ روستای رشتخوار
مدیر امور آب و فاضلاب رشتخوار گفت: با توجه به ناپایداری آب‌وهوا و نوسانات بالای برق، ۱۰ روستا با قطعی آب در رشتخوار مواجه شدند، که با تلاش بی‌وقفه مشکل برطرف و تأسیسات بار دیگر وارد مدار بهره‌برداری شدند.

مجید کاظمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پایگاه خبری چهل ماه نیوز، گفت: طی دو روز گذشته با توجه به ناپایداری آب‌وهوا و نوسانات بالای برق در منطقه، ۴ حلقه چاه و سه ایستگاه پمپاژ از مدار خارج شد و در پی آن، روستاهای حوض‌کرم، علی‌نقی، بند ازبک، جنت‌آباد و محمدآباد، کت و باسفر و عمیدی، نوق و آبنیه با قطعی آب مواجه شدند، که الحمدالله با تلاش بی‌وقفه نیروهای بهره‌برداری و پیمانکار انرژی مشکلات برطرف گردید و تأسیسات مذکور وارد مدار بهره‌برداری شدند.

مدیر امور آب و فاضلاب رشتخوار در ادامه افزود: متأسفانه بامداد امروز در پی ادامه نوسانات برق و ناپایداری آب‌وهوا، چاه روستای براکوه، و چاه روستای درریز از مدار خارج شدند و به دلیل، بارش شدید تگرگ در منطقه و جاری شدن مجدد سیل در برخی از مناطق شهرستان مسیرهای دسترسی به روستاهای مذکور وجود نداشت.

کاظمی یادآور شد: نیروهای بهره‌برداری و پیمانکار انرژی از ساعت ۵ بامداد به محل اعزام شدند و نهایتاً با عبور از راه‌های صعب‌العبور و فرعی با خودرو و به‌صورت پیاده خود را به تأسیسات آب شرب رسانده و مشکل را رفع کردند.

وی در پایان ضمن سپاس از نیروهای زحمت‌کش بهره‌برداری، پیمانکار انرژی و برون‌سپاری، از همکاری، صبر و شکیبایی مردم در روستاهای رشتخوار نیز قدردانی و تشکر کرد.

انتهای خبر/

 

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.