کد خبر : 1616
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۹:۵۶

یادداشت؛

«بسیج» خدمتی ‎بی‌منت از جنس مردم

«بسیج» خدمتی ‎بی‌منت از جنس مردم
امروز الگو‌پذیری از تفکر ناب بسیج در حال گسترش و نفوذ بر افکار، قلب و دل جهانیان است، چراکه این تفکر بسیاری از سوالات برجای مانده در اذهان را با زبان صداقت و خدمت بی‌منت به دنیا پاسخ داده است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «چهل ماه نیوز»؛ محسن میرسعیدی فعال رسانه‌ای در یادداشتی به مناسبت هفته بسیج سازندگی، نوشت: تفکر بسیجی امروز برای خدمت حدومرز نمی‌شناسد، این تفکر امروز خود را به دنیا اثبات کرده و نشان داده که برای کمک به همنوع و هم‌وطن چه‌کارها که انجام نمی‌دهد، امروز تفکر بسیجی برای ساختن و سازندگی پای در عرصه و میدان‌های مختلف گذاشته و در این راه موفقیت‌های بسیاری را نیز کسب کرده است.

هرکجا که نیاز به کمک به مستضعفان و نیازمندان و حادثه‌دیدگان است این بسیج و تفکر بسیجی است که پیشگام در کمک و کمک‌رسانی به محرومان است، امروز در دورترین نقطه در محروم‌ترین نقاط کشور این گروه‌های بسیجی و جهادگران بسیجی هستند که برای کمک به مردم چه از ساخت منازل برای نیازمندان گرفته و چه کمک برای مرمت و بهسازی هر جا که احساس شود نیازی است پای در عرصه جهاد خدمت می‌گذارند و عاشقانه به هم‌وطنان خود خدمت‌رسانی می‌کنند.

امروز اگر سیل یا زلزله یا هر حادثه‌ای هرجایی از ایران اسلامی هم‌وطنان را تهدید کند این تفکر بسیج و بسیجی است که پیشگام و در خط مقدم امدادرسانی به محرومان در تلاش است، فلسفه و تفکر بسیج و خدمت‌رسانی بسیج محدود به میدان و حضور فیزیکی نیست، بلکه این تفکر و این خدمت‌رسانی در هر عرصه‌ای ظهور و بروز کرده و به یارای محرومان و مستضعفان در سرتاسر این کشور آماده است.

گروه‌های جهادی امروز در عرصه‌های مختلف فعال‌شده و در حال کمک به محرومان و مستضعفان می‌باشند، حال این کمک درزمینهٔ کمک‌درسی دانش‌آموزان به مناطق محروم بوده یا درزمینهٔ کمک به ساخت منزل یا مکان‌های خدمت رسان به مردم باشد هیچ فرقی ندارد.

وجود تفکر بسیجی دشمنان را ناامید از تلاش‌های بیهوده کرده و آنچه امروز دشمن از آن می‌ترسد، قطعاً همین تفکر بسیجی و حضور همه‌جانبه نیروهای جان‌برکف بسیج در کف میدان‌های مختلف است، بسیجی سپر دفاع از مظلوم و حقانیت و ناموس است و هر آنجا که نیاز به دفاع از وطن، ناموس و خاک باشد، پرچم‌دار و پیشتاز دفاع از آنان است و این را به عینه در واقعیت و در عمل به اثبات رسانده است.

امروز الگو‌پذیری از تفکر ناب بسیج در حال نفوذ بر افکار و قلب و دل مردم در سرتاسر جهان است، چراکه این تفکر مثبت بسیاری از سؤالات برجای‌مانده در اذهان را با زبان صداقت و خدمت بی‌منت به دنیا ثابت کرده و کمک به همنوع را نهادینه کرده است.

قطعاً آنچه امروز کشور هم بر آن تکیه کرده و به آن در حال پیشتازی است، همین زنده ماندن تفکر بسیج و بسیجی است، چراکه این تفکر راه نجات و علاج کشور برای عبور از مشکلات مختلف بوده و خود را هزاران بار به اثبات رسانده است.

انتهای خبر/

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.