کد خبر : 1413
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴

امام جمعه رشتخوار:

روز قدس امسال متفاوت‌تر از هر سال بود

روز قدس امسال متفاوت‌تر از هر سال بود
امام جمعه رشتخوار گفت: با توجه به آشکار شدن ظلم رژیم غاصب صهیونیستی، امسال حتی در کشورهای غیر مسلمان موضوع فلسطین و روز قدس از اهمیت بالایی برخوردار است.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری«چهل ماه نیوز»؛ حجت الاسلام حسن جهانشیری ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی ابن ابیطالب(ع) با تقدیر از حضور پرشور مردم مومن و روزه‌دار رشتخوار در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: روز قدس امسال متفاوت‌تر از هر سال بود، با توجه به آشکار شدن ظلم رژیم غاصب صهیونیستی، امسال حتی در کشورهای غیر مسلمان موضوع فلسطین و روز قدس از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی ابراز کرد: در رابطه با قضاوت در مورد مسئله فلسطین، هرکس که از انسانیت بویی برده باشد در مورد فاجعه فلسطین با شعور انسانی خود پی می‌برد که در این موضوع حق با فلسطین است.

امام جمعه رشتخوار با اشاره به تحرکات رژیم صهیونیستی و اقدامات تروریستی این رژیم با به شهادت رساندن نیروهای نظامی ایران و حمله به کنسولگری ایران در سوریه، بیان کرد: امروز رژیم منحوس اسرائیل را ببینید، چه جنایت‌هایی را در سرتاسر دنیا و بر علیه کشور ما نیز انجام داده است، در این مدت کوتاه چندین نفر از نیروهای نظامی و دانشمندان هسته‌ای ما توسط این رژیم غاصب به شهادت رسیده‌اند.

وی در ادامه یادآور شد: مردم ما باید امروز از بصیرت کافی برخوردار باشند، ان‌شاءالله نیروهای نظامی و انتظامی ما و فرماندهی کل قوای ضرب شستی به رژیم غاصب صهیونیستی نشان خواهد داد، که در خواب شب خود هم ندیده باشند.

حجت الاسلام جهانشیری در ادامه در رابطه با حادثه تروریستی چابهار، گفت: جیش‌ظلم و گروه‌های تروریستی از روی نامردی و مخفیانه حمله می‌کنند، امیدواریم به زودی ریشه این‌ گروه‌ها به لطف خداوند برای همیشه از بین برود.

انتهای خبر/

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 14 در انتظار بررسی : 14 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.