کد خبر : 1220
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳

مولوی حسینی:

انتخابات پرشور، خاری در چشم دشمنان است

انتخابات پرشور، خاری در چشم دشمنان است
امام جماعت مسجد م‍ژن آباد خواف گفت: در شرایط کنونی دشمن پیوسته برعلیه نظام کشور و انقلاب دسیسه‌پراکنی می‌کند، باید امروز با بصیرت و هوشیاری بالا، یک مشارکت حداکثری را رقم بزنیم.
مولوی سید حسام‌‌الدین حسینی، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «چهل ماه نیوز»؛ در آستانه ۱۱ اسفند ماه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه انتخابات یک واجب ملی است، بیان داشت: حضور پرشور در انتخابات یک امر بزرگ و یک کار بزرگ است که باید ما همه ما در کنار هم آنرا انجام دهیم، هرچه انتخابات پرشورتر باشد هم برای کشور و هم برای اینکه خاری باشد در چشم دشمنان نظام، اسلام و انقلاب موثر است.

 امام جماعت مسجد م‍ژن آباد خواف  با اشاره به اینکه ما هرچی تلاش کنیم و کوشش کنیم که یک فرد قوی یک فرد اصلح بتوانیم در مجلس بفرستیم به نحو فایده ما است، یادآور شد: وقتی جایگاه و کرسی مجلس در دست فردی اصلح باشد کار می‌کند و هم برای اقتصاد و همه مسائل ما خوب است، به شرطی که انسان امین، قوی و انسان شایستی باشد که  کرسی مجلس را اشغال نکند.

وی در ادامه تصریح کرد: باید همه ما امروز تلاش کنیم که در منطقه خواف و رشتخوار مردم عزیز منطقه با آمدن پای صندوق‌های رای کسی را انتخاب کنند که انسان شایسته باشد.

مولوی حسینی در ادامه یادآور شد: مردم باید انسانی امین و قوی و اصلح و شایسته را انتخاب کنند که انشالله به مجلس برود.

وی با تأکید بر اینکه همه ما باید تلاش کنیم و وظیفه ما همه امروز این است که با دعوت کردن یک مشارکت حداکثری را رقم بزنیم، گفت: امروز باید خیلی هوشیار باشیم رسانه‌های معاند، رسانه‌های ضدانقلاب خصوصاً رسانه اینترآشغال اسرائیل تلاش زیادی می‌کند برعلیه نظام کشور و انقلاب دسیسه پراکنی کند ما باید تلاش کنیم بصیرت و هوشیاری خودمان را بالا ببریم که هیچ‌گاه دشمن را در هیچ کاری خوشحال نکنیم.

مولوی حسینی در ادامه و در پایان با تأکید بر فرمایشات مقام معظم رهبری افزود: همه ما باید به گفته رهبر معظم انقلاب لبیک بگوییم، باید در پای صندوق‌های رأی با یک حضور حداکثری دشمنان را ناامید کنیم.

انتهای خبر/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.