کد خبر : 2698
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۶:۴۷

فرماندار رشتخوار مطرح کرد:

۹۰۷ قطعه زمین در رشتخوار واگذار شده است/در طرح نهضت ملی مسکن عین قانون عمل کرده‌ایم

۹۰۷ قطعه زمین در رشتخوار واگذار شده است/در طرح نهضت ملی مسکن عین قانون عمل کرده‌ایم
فرماندار رشتخوار در جلسه شورای اداری این شهرستان گفت: در طرح نهضت ملی مسکن در شهر رشتخوار عین قانون عمل کرده‌ایم و تمامی افرادی که در لیست متقاضیان بودند در سامانه مذکور تایید نهایی شده و فرم های آنها سبز شده است.

به گزارش چهل ماه نیوز، فرماندار رشتخوار در جلسه شورای اداری، گفت: در عملیات وعده صادق ۲ بیش از ۹۰ درصد از موشک های ایرانی به قلب پایگاه های اسرائیل اصابت کرد و این عملیات پیام واضحی برای مردم ایران و جهان داشت و آن پیام این است که همه ما باید قدردان نظام و انقلاب، شهیدان، خانواده های شهدا و ایثارگران باشیم و به بیانات رهبر معظم انقلاب گوش فرا دهیم.

حسین باهوش در ادامه عنوان کرد: در جلسات شورای اداری یکسری از مسائل و مشکلات و نکات مربوط به شهرستان مطرح می شود که باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی اذعان داشت: به برکت وجود دولت محترم و تلاش های مسئولان، بلوک ۱ سایت اداری در آینده نزدیک آماده بهره برداری است و دستگاه‌هایی که قرار است در این بلوک مستقر شوند مشخص شده‌اند.

فرماندار شهرستان رشتخوار ادامه داد: سعی کنیم فرصت های خدمت را از دست ندهیم و از لحظه به لحظه نهایت استفاده را ببریم و با قدرت انجام وظیفه نماییم.

وی درخصوص اجرای طرح سرشماری کشاورزی بیان کرد: طرح سرشماری کشاورزی در شهرستان استارت خورده است، همه دستگاه ها موظفند برابر قوانین و دستورالعمل های سازمانی همکاری و همراهی لازم را با اعضای این ستاد داشته باشند تا آمار و اطلاعات سرشماری در نهایت صحت و دقت احصاء گردد.

باهوش همچنین در ادامه درباره طرح نهضت ملی مسکن، خاطرنشان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن در شهر رشتخوار عین قانون عمل کرده ایم و تمامی افرادی که در لیست متقاضیان بودند در سامانه مذکور تایید نهایی شده و فرم های آنها سبز شده است.

وی ادامه داد: برای افرادی که زمین به آنها واگذار نشده است برنامه داریم تا در فاز ۳ نهضت ملی مسکن زمین در اختیار آنان قرار دهیم.

فرماندار رشتخوار تاکید داشت: ۹۰۷ قطعه زمین در قالب طرح نهضت ملی مسکن و قانون جوانی جمعیت در سطح شهر و روستاهای شهرستان به متقاضیان عزیز واگذار شده است.

وی گفت: در دولت سیزدهم در حوزه های مختلف شهری و روستایی اقدامات خوب و شایسته ای انجام شده است که این امر باعث شده رشتخوار در بسیاری از شاخص های استانی در بین شهرستان های برتر قرار گیرد.

باهوش تاکید کرد: کارگروه آرد و نان برنامه‌ریزی لازم را داشته باشند و از نانوایی های سطح شهرستان بازدید کرده و گزارش آن را ارائه نمایند زیرا هر چه قدر نظارت ها و بازدیدها از صنوف و بازار بیشتر شود قطعا کیفیت بخشی لازم صورت می گیرد و نارضایتی های اجتماعی کاهش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: ادارات و نهادها در بحث توسعه و ترویج کار فرهنگی اقدامات لازم را اتخاذ نمایند و در مناسبت های ملی و مذهبی حضور فعال داشته باشند.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.