کد خبر : 2686
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۱

فرماندار رشتخوار تاکید کرد:

 ۴۰ درصد گوشت تولیدی به خود شهرستان اختصاص یابد

 ۴۰ درصد گوشت تولیدی به خود شهرستان اختصاص یابد
فرماندار رشتخوار گفت: موضوع تامین و توزیع گوشت مرغ باید با نظارت کامل در شهرستان کنترل شود و ۳۰ الی ۴۰ درصد گوشت تولیدی به خود شهرستان اختصاص یابد.

به گزارش چهل ماه نبوز، صبح امروز جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان  با محوریت تامین گوشت مرغ با حضور حسین باهوش فرماندار رشتخوار، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و جمعی از اعضای این ستاد در محل فرمانداری رشتخوار تشکیل شد.

فرماندار رشتخوار در این جلسه با اشاره به اینکه وظیفه اعضای ستاد تنظیم بازار این است که اقلام و مایحتاج ضروری مردم را تامین کند، گفت: ما هرگز اجازه افزایش قیمت محصولات را نداریم، باید با هم افزایی که در شهرستان وجود دارد در راستای خدمت رسانی به مردم حرکت کنیم و نارضایتی های احتمالی در بازار را کاهش دهیم.

حسین باهوش با بیان اینکه بیش از ۱۲۵ هزار قطعه مرغ در مرغداری های شهرستان در هفته آتی آماده عرضه به بازار شهرستان است، بیان کرد: موضوع تامین و توزیع گوشت مرغ باید با نظارت کامل در شهرستان کنترل شود و ۳۰ الی ۴۰ درصد گوشت تولیدی به خود شهرستان اختصاص یابد.

وی کنترل قیمت ها را از مهم ترین موارد قابل پیگیری توسط ستاد تنظیم بازار دانست و اظهار داشت: با متخلفین حوزه بازار برابر ضوابط و مقررات برخورد شود و رضایتمندی مردم در اولویت قرار گیرد.

فرماندار شهرستان رشتخوار همچنین افزود: انتظار داریم در شرایط کنونی درخصوص تامین گوشت مرغ و کنترل بازار نظارت ها با دقت بیشتری انجام شود و در بحث خروج مرغ تولیدی از شهرستان قوانین لازم رعایت شود.

 

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.