کد خبر : 2683
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۶:۲۸

امام جمعه رشتخوار:

ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار است

ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار است
امام جمعه رشتخوار گفت: دشمن باید متوجه باشد که ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار است و این کشور و مردم اهل سازش با زورگویان و مستکبران نیست.

حجت الاسلام حسن جهانشیری ظهر امروز در جمع پرشور نمازگزاران این هفته مسجد علی ابن الی طالب (ع) رشتخوار گفت: عملیات وعده صادق دوم باعث خوشحالی همه ما شد که جای تقدیر و تشکر دارد از سربازان گمنام امام زمان (عج) از سپاه پاسداران و از ارتش جمهوری اسلامی دارد، که با اینکار ثابت کردند ایران و ایرانی و شیعیان هیچ گاه تن به ذلت نخواهند داد.

امام جمعه رشتخوار در ادامه افزود: دشمن باید متوجه باشد که ایران اسلامی امروز در اوج اقتدار است و ایران اسلامی اهل سازش با زورگویان و مستکبران نیست.

وی تصریح کرد: اسرائیل بداند ما نخواهیم گذاشت نام از آنها در دنیا بماند، باید آنها امروز از خواب غفلت بیدار شوند، چراکه نمی توانند با چنین کشوری با چنین مردمی مقابله کنند.

حجت الاسلام جهانشیری یاداور شد: همانطور که قبلا گفتیم، وجود سردار سلیمانی خطرش از خون شهید سردار دل ها کمتر بود برای دشمن، امروز هم خون شهید سید حسن نصرالله از وجود ایشان برای دشمن خطرناک تر خواهد بود و باعث بیداری جبهه مقاومت و مردم دنیا خواهد بود.

وی با تقدیر از تلاش مجموعه انتظامی در رشتخوار نیز اظهار داشت: امروز نهاد انتظامی یک نهاد انقلابی است و مظهر اقتدار جمهوری اسلامی است.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.