کد خبر : 2680
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۷

فرمانده انتظامی رشتخوار خبر داد؛

كشف ۱۸ كيلو ترياک در عمليات مشترک پليسی در رشتخوار

كشف ۱۸ كيلو ترياک در عمليات مشترک پليسی در رشتخوار
فرمانده انتظامي شهرستان رشتخوار از كشف ۱۸ كيلوگرم ترياك در عمليات مشترك پليس رشتخوار وپليس مبارزه با مواد مخدر تربت حیدریه خبر داد. 

محمد عباس زاده در گفت و گو با چهل ماه نیوز، در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستاي طرح مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر و بخش انتظامی جنگل شهرستان رشتخوار با اقدامات فني و تخصصي مطلع شدند فردي با يك دستگاه کامیون در حال انتقال محموله ترياك به خارج از شهرستان  است كه موضوع به صورت ويژه در دستور كار پليس مبارزه با مواد مخدر  قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی رشتخوار در ادامه، افزود: ماموران انتظامي شهرستان “رشتخوار و جنگل” با همكاري پليس مبارزه با مواد مخدر تربت حیدریه پس از هماهنگي با مرجع قضائي به این محور اعزام و با برپايي تور ايست و بازرسي خودرو را شناسايي و دستور ايست صادر كردند.

 

وی با بيان اينكه پس از طي مسافتي تعقيب و گريز كوتاه ماموران انتظامي موفق شدند خودرو را توقيف كنند، گفت: در بازرسي از آن خودرو ۱۸ كيلوگرم ترياك كشف شد.

 

وي تصريح كرد: مبارزه با پديده شوم موادمخدر با جديت از سوي پليس دنبال مي‌شود و شهروندان مي‌توانند در صورت مشاهده و برخورد با قاچاقچیان و فروشندگان موادمخدر با مرکز فوريت‌هاي 110تماس و موضوع را گزارش دهند.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 4 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.