کد خبر : 2589
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۹

فرماندار رشتخوار:

آسفالت معابر روستای براکوه در رشتخوار

آسفالت معابر روستای براکوه در رشتخوار
فرماندار رشتخوار گفت: پروژه آسفالت روستای براکوه رشتخوار به‌صورت مشارکتی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاری این روستا در سطح ۱۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

حسین باهوش در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری چهل ماه نیوز در حاشیه بازدید از پروژه آسفالت معابر روستای براکوه این شهرستان، گفت: این پروژه بصورت مشارکتی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهیاری روستا در سطح ۱۲۵۰۰ مترمربع و با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال اجرا خواهد شد.

فرماندار رشتخوار در ادامه با اشاره به سایر پروژه های انجام شده در این روستا، عنوان کرد: روستای براکوه یکی از روستاهای شاخصی است که پروژه‌هایی از قبیل اصلاح و تعویض زیرسازی شبکه آب شرب، زمین چمن مصنوعی، احداث و روشنایی بلوار ورودی، کابل فیبر نوری و … با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات دهیاری و با مشارکت دستگاه های اجرایی و خدماتی در آن به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اجرای طرح نهضت آسفالت در روستاهای شهرستان، افزود: در فاز اول طرح ۱۳ روستا با مساحت ۹۳ هزار مترمربع و اعتبار ۳۲۰ میلیارد ریال در شهرستان در برنامه آسفالت معابر قرار دارند و در فاز دوم بعد از جذب کامل سهمیه اول بیش ۱۰ روستا از روستاهای شهرستان‌ در برنامه آسفالت قرار خواهد گرفت.

انتهای خبر/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.